ברנז'ה: היועץ הסרוג עוזב את גלעד ארדן - סרוגים

ברנז'ה: היועץ הסרוג עוזב את גלעד ארדן

יועץ התקשורת הסרוג של השר ארדן, נעם סלע הודיע לו על כוונתו לסיים את התפקיד בחודש אפריל ובכך ישלים תקופה של שנה ושבעה חודשים בתפקיד. ארדן: "נסיונו הרב והיכרותו עם העולם הציבורי סייעו לי מאוד"

ברנז'ה: היועץ הסרוג עוזב את גלעד ארדן
  (צילום: דוברות השר לבטחון פנים)

נעם סלע, יועץ התקשורת הסרוג של השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, החליט לפרוש מתפקידו.

סלע הודיע לאחרונה לשר ארדן על כוונתו לסיים את התפקיד בחודש אפריל ובכך ישלים תקופה של שנה ושבעה חודשים בתפקיד. לפי שעה סלע טרם נמצא מחליף.

סלע שימש בשנה וחצי האחרונות כיועץ התקשורת של השר במשרד לביטחון הפנים ובמשרד לנושאים אסטרטגיים וניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת ובמשרדי הממשלה לרבות המדיות החברתיות. סלע ליווה את ארדן בתקופה סוערת של אירועים ביטחוניים ומדיניים, בלימת גל טרור היחידים לצד גל השריפות (נוב' 16), שביתת האסירים המחבלים הביטחוניים ועוד.

לפני כן, שימש במשך שנתיים כיועץ וכראש המטה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי במשרדי התחבורה והחוץ וקודם לכן כעוזר של ראש מערך הגיור הממשלתי במשרד לשירותי דת.

סלע בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומזרח תיכון ובמהלך לימודי תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת בר אילן.

השר גלעד ארדן התייחס לפרישתו הצפויה של סלע ואמר: "אני מודה לנעם על שירותו מעומק הלב. נעם כיהן כיועץ התקשורת שלי בתקופה קשה ומורכבת ופעל בנאמנות ובצורה מקצועית ומסורה. נסיונו הרב והיכרותו עם העולם הציבורי סייעו לי מאוד ואין לי ספק שהניסיון הנוסף והחשוב שנעם צבר בעבודתנו המשותפת מקנה לו כלים נוספים ויכולות מרשימות שיסייעו לו להמשיך קדימה בשירות הציבור בישראל".

סלע עצמו מסר: "אני מודה לשר ארדן על ההזדמנות שנתן לי להיות לצידו בלב העשייה הביטחונית והמדינית של ממשלת ישראל. השר ארדן מוביל מהפכות חסרות תקדים במשטרת ישראל ובמשרד הבט"פ יחד עם בניית מערכה כנגד פעילי הBDS והייתה לי הזכות ללוות אותו אל מול האתגרים הרבים. השירות הציבורי הוא ביתי ואני מאמין שעוד אמשיך לשרת את עם ישראל שנים רבות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו