הערב: נתניהו ייוועד עם פוטין במוסקבה - סרוגים

הערב: נתניהו ייוועד עם פוטין במוסקבה

ראש הממשלה ייפגש הערב במוסקבה עם נשיא המעצמה הרוסית ולדימיר פוטין. השניים ידונו על כוחות צבא רוסיה שמוצבים בסוריה, ו"הניסיון של איראן להפוך את לבנון לאתר טילים אחד גדול"

הערב: נתניהו ייוועד עם פוטין במוסקבה

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (שני) למוסקבה, בכדי להיפגש עם נשיא סוריה ולדימיר פוטין. בין השניים חילוקי הדעות עמוקים ביניהם בנוגע לסוגיות שונות במזרח התיכון, בהן: התבססות איראן בסוריה, והתחמשות טילים בלבנון.

על כך, ידונו בפגישתם, כאשר נתניהו יעשה הכל בכדי להניע את פוטין מלהמשיך לשתף פעולה עם איראן. בצעד חריג, יצטרף אל הפגישה, ראש אמ"ן האלוף הרצי הלוי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המראתו למוסקבה

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המראתו למוסקבה:"אני יוצא עכשיו למוסקבה להיפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.אנחנו נפגשים מעת לעת כדי להבטיח את התיאום הצבאי בין צה"ל לכוחות צבא רוסיה בסוריה, ועד היום זה הצליח וחשוב שזה ימשיך להצליח. אני אדון עם הנשיא פוטין על הניסיונות הבלתי פוסקים של איראן להתבסס צבאית בסוריה, דבר שאנחנו מתנגדים לו בתוקף וגם פועלים נגדו.בנוסף אנחנו גם נדון על הניסיון של איראן להפוך את לבנון לאתר טילים אחד גדול, אתר לייצור טילים מדויקים נגד מדינת ישראל, דבר שאיננו מוכנים לסבול".

פורסם על ידי ‏ראש ממשלת ישראל‏ ב- יום ראשון, 28 בינואר 2018

בטרם המראתו, אמר נתניהו כי הוא יוצא עכשיו למוסקבה להיפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "אנחנו נפגשים מעת לעת כדי להבטיח את התיאום הצבאי בין צה"ל לכוחות צבא רוסיה בסוריה, ועד היום זה הצליח וחשוב שזה ימשיך להצליח".

השניים ידונו על "הניסיונות הבלתי פוסקים של איראן להתבסס צבאית בסוריה, דבר שאנחנו מתנגדים לו בתוקף וגם פועלים נגדו". בנוסף, "גם נדון על הניסיון של איראן להפוך את לבנון לאתר טילים אחד גדול, אתר לייצור טילים מדויקים נגד מדינת ישראל, דבר שאיננו מוכנים לסבול", דברי ראש הממשלה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו