'התנהלות בעייתית':הקלטות חדשות מביכות את הליכוד - סרוגים

'התנהלות בעייתית':הקלטות חדשות מביכות את הליכוד

בהקלטות מכינוס סגור שקיים יו"ר הכנסת עם אישים מהציונות הדתית, נשמע אדלשטיין מותח בקורת חריפה על ראש הממשלה נתניהו והליכוד: "הייתי שמח לראות חצי מהסיעה בבית"

'התנהלות בעייתית':הקלטות חדשות מביכות את הליכוד
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

מבוכה בליכוד.

יו"ר הכנסת, חבר הכנסת יולי אדלשטיין, מותח בקורת חריפה וחריגה נגד יו"ר מפלגתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהקלטות שפורסמו הבוקר (ראשון) ב'כאן ב'", נשמע אדלשטיין בכינוס סגור שקיים לאחרונה עם אישים בולטים בציונות הדתית, כשהוא מותח בקורת גם על חברי המפלגה ואומר כי היה מחליף חצי מהם.

בהקלטות נשמע אדלשטיין מתייחס, בין היתר, לנאומיו האחרונים של נתניהו שבהם תקף את התקשורת ואת האופוזיציה, כולל "נאום החמוצים". בהקלטות נשמע יו"ר הכנסת מאשים אותו בעימות שנוצר בכנסת סביב הנאומים הללו: "זו התנהלות שאני מודה שהיא קצת בעייתית. כשנתניהו מדבר כראש ממשלה אף אחד לא מפריע לו, יש כבוד. ברגע שזה הופך ל'אתם חמוצים' – אז מתחיל כל הבלגן. חבל שזה ככה".

בהמשך, נשמע אדלשטיין מותח ביקורת חריפה נגד הליכוד – ואף מצהיר כי "היה שמח לראות חצי מחברי הסיעה בבית".

"אני חושב שהליכוד בבעיה חמורה. יש סיעה שאני מאוד הייתי שמח שמחציתה תלך לבית, ויש מועמדים חדשים שלא היית שמח לראות בכנסת. אם נמשיך בדרך הזו נהיה באופוזיציה, אם לא יבחרו רשימה אחרת נהיה באופוזיציה", אמר יו"ר הכנסת.

"לא הרמתי כוסית כשטראמפ נבחר"

יו"ר הכנסת ביקר גם את היעדרו של שר חוץ, בעיקר סביב ההכרה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל. "אני טוען, וזה משהו שאני לא יכול להגיד בפומבי – אנחנו זכינו. טראמפ מצפצף על המערכת ולכן אמר מה שאמר. עוד באותו הערב היינו צריכים להיפגש נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר החוץ שאין לנו ויו"ר הכנסת ולומר – בואו נראה מי עומד מול מי. לא הייתה עבודת מטה מסודרת כי שר חוץ אין, ראש הממשלה לא מדבר עם נשיא המדינה והנשיא לא מדבר עם ראש הממשלה. אילו הייתה עבודת מטה כזו היינו יכולים להתקדם יותר טוב".

אדלשטיין גם הודה כי "לא הרים כוסית" ביום שבו נבחר טראמפ לנשיאות: "הסיבה היא שעכשיו באמת הכל תלוי בנו. אסור לראות בהצהרה שלו על ירושלים שאנחנו יכולים להשתולל עכשיו ולעשות מה שבא לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האם אדלשטיין?
יאיר קליין | 28-01-2018 9:09
האם אדלשטיין לוקה בריבליניזים?
2
הדלפות מכינוס סגור - חרפה לציונות הדתית!!!
דוב | 28-01-2018 12:26
אז גם על אישים מהציונות הדתית כבר אי אפשר לסמוך? אז גם אתם כבר מסוכן לנהל שיחות פתוחות וחופשיות? גם מהם צריך להיזהר, לחשוד ולחשוש על הדלפות? לאן הגענו?!