סירב לבצע משימה עם צוערת והודח מקורס קצינים - סרוגים

סירב לבצע משימה עם צוערת והודח מקורס קצינים

צוער בקורס קצינים בה"ד 1 הודח לאחר שסירב לבצע משימה ביחד עם צוערת. המשימה שהוטלה על הצוער הייתה להכין מערך שיעור ולצורך כך הוא היה צריך לשוחח עם הצוערת

author-image
סירב לבצע משימה עם צוערת והודח מקורס קצינים
  (צילום: אביר סולטן/ פלאש90)

צוער בקורס קצינים בה"ד 1 הודח היום (רביעי) לאחר שסירב לבצע משימה ביחד עם צוערת – כך פורסם ב'חדשות הער'ב ב'כאן 11'. על פי הדיווח של כתב התאגיד, רועי שרון, המשימה שהוטלה על הצוער הייתה להכין מערך שיעור ולצורך כך הוא היה צריך לשוחח עם הצוערת.

מדובר צה"ל נמסר כי "הצוער לא פעל כמצופה מקצין לעתיד, לאחר שלא ביצע מטלה שהוטלה עליו ולא בחן פתרונות אפשריים, וכי מדובר במשימה שנייה שהוא לא הסתדר איתה. כמו כן, בוועדת ההדחה הודה הצוער המודח כי שגה".

אירוע זה מגיע על רקע סערה שמתחוללת בשבועות האחרונים בעקבות התבטאויות של כמה רבנים בציונות הדתית בנושא שירות נשים בצה"ל, כאשר השיא הגיע לאחר רהב שמואל אליהו קרא לנתניהו לפטר את הרמטכ"ל גדי איזנקוט בעקבות מה שהוא מכנה "ירידה במוטיבציה להתגייס לצבא".

בעקבות דבריו של הרב אליהו, שאף תמך בקריאתו של הרב שלמה אבינר שלא להתגייס לצבא כל עוד הוא מעורב, הורה שר הבטחון אביגדור ליברמן, להחרים את שני הרבנים ולמנוע מהם להגיע לבסיסי צה"ל.

גם הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, הוחרם על ידי ליברמן בגלל תמיכתו בדבריו של הרב אליהו. בשבוע שעבר תלתל הרב יוסף לרב אליהו, חיזק אותו ואמר לו כי "אביך שמח בך בשמים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
איזה גבר!! אשריו שפעל כך.
אור | 24-01-2018 23:45
2
אני בטוח שהתוכן פה מסולף
לירן | 25-01-2018 0:27
אני בטוח שאם זה היה רק לשוחח זאת לא הייתה בעיה... אלא שכנראה זה היה משהו גדול שהיו צריכים להכחן וזה היה דורש מהם המון זמן ביחד והוא העדיף להימנע. כל הכבוד לו !
3
חושב שהוא התחרפן
ניסן | 25-01-2018 10:21
ותודה לרבנים אליהו ואבינר
4
סירב למלא משימה עם צוערת/ כי חשש מאוד מעבירה גוררת
עידן | 26-01-2018 9:36
סירב למלא משימה עם צוערת כי חשש מאוד מעבירה גוררת או שהצוערת תהפוך לסוררת או שתהיה לבסוף ממש צוררת
5
זכות גדולה!
לושם | 26-01-2018 11:53
שלא ידבר כלל עם נשים. עם אף אשה. לעולם! נשים משיחות את בדעת מהדבר בחשוב באמת!