רבע גמר אוסטרליה: נדאל פרש, דימיטרוב בחוץ - סרוגים

רבע גמר אוסטרליה: נדאל פרש, דימיטרוב בחוץ

צ'יליץ' שיחק מדהים היום. באמת. זו הייתה רמה של טניסאי שמגיע לו להעפיל לחצי גמר גראנד סלאם, גם מול נדאל בריא. יכול להיות שצ'יליץ' היה מנצח אפילו אם נדאל לא היה נפצע באמצע המערכה הרביעית. אך הניצחון הזה, למרבה הצער, מסומן בכוכבית

author-image
רבע גמר אוסטרליה: נדאל פרש, דימיטרוב בחוץ
  רפאל נדאל פרש. צילום מסך

רפאל נדאל – מארין צ'יליץ'

אני אוהד פדרר שרוף. חולה פדרר. וכפועל יוצא מההיסטוריה העגומה בין פדרר לנדאל, אחת ההנאות הגדולות שלי, שאני לא גאה בה במיוחד, היא לראות את נדאל מפסיד. במיוחד בטורנירי גראנד סלאם. במיוחד במשחקים צמודים בני 5 מערכות.

אבל היום לא חשתי כל שמחה למרות ההפסד של נדאל למארין צ'יליץ'. אי אפשר לשמוח כשגלדיאטור אלוף כמו נדאל נפצע במהלך קרב איתנים כזה ונאלץ לפרוש בתוצאה 3:6, 6:3, 6:7, 6:2 ו-2:0.

צ'יליץ' שיחק מדהים היום. באמת. זו הייתה רמה של טניסאי שמגיע לו להעפיל לחצי גמר גראנד סלאם, גם מול נדאל בריא. יכול להיות שצ'יליץ' היה מנצח אפילו אם נדאל לא היה נפצע באמצע המערכה הרביעית. אך הניצחון הזה, למרבה הצער, מסומן בכוכבית.

נדאל חבט בתיק שלו בזעם ותסכול אחרי שנאלץ לפרוש. הוא שיחק באיכות מדהימה, שבהחלט הייתה עשויה להביא אותו עד הגביע לראשונה מאז 2009. אך כמאמר הקלישאה, עולם הספורט הוא מקום אכזר. אם אתה לא בריא מספיק כדי לחצות את קו הסיום, אף אחד לא יעשה לך הנחות. זה המשחק.

צ'יליץ' ישחק נגד קייל אדמונד בחצי גמר אליפות אוסטרליה. מי היה מאמין.

צ'יליץ' שיחק מדהים היום. צילום מסך

גריגור דימיטרוב – קייל אדמונד

אליפות אוסטרליה 2018 ממשיכה להפתיע. קייל אדמונד הג'ינג'י ניצח את המדורג שלישי גריגור דימיטרוב בארבע מערכות, 4-6 6-3 3-6 4-6, והעפיל לחצי גמר גראנד סלאם לראשונה בקריירה שלו.

אדמונד הוא טניסאי טוב ומבטיח כבר לא מעט זמן, ובהחלט היו ציפיות שיום אחד הוא יתקע יתד בחלק כלשהו של הצמרת. אבל אני לא חושב שמישהו ציפה שזה יקרה עכשיו, ככה, מול טניסאי כמו דימיטרוב.

הבולגרי שיחק מעולה נגד קיריוס בסיבוב הרביעי ונראה היה שהוא חוזר לעצמו אחרי פתיחה מגומגמת לטורניר, ובעיקר משחק איום מול מקינזי מקדונלד בו כמעט נשלח הביתה כבר בסיבוב השני.

היום דימיטרוב חזר לסורו ולא היה במיטבו כלל, ונכנע לתצוגת בגרות מרשימה מצד הבריטי, שלא נלחץ מהמעמד ושיחק טניס התקפי אך שקול ויציב בדרכו לניצחון.

ההפסד המפתיע של דימיטרוב מצטרף להפסד המפתיע של אלינה סביטולינה, המדורגת רביעית בטורניר הנשים, שניגפה בקלילות בתוצאה 4-6 0-6 מול אליסה מרטנס הבלגית במשחק הראשון באיצטדיון רוד לייבר. על כל הישגיה המרשימים מאוד בסבב, לסביטולינה עדיין יש קוף גדול על הגב. היא מעולם לא עברה את שלב רבע הגמר בטורניר גראנד סלאם.

אדמונד ישחק מול נדאל או צ'יליץ' בחצי הגמר ביום חמישי, ומרטנס תשחק מול ווזניאקי או סוארז נבארו באותו מעמד.

הכותב: נמרוד דרור, מנהל  דף הפייסבוק "נמרוד כותב על טניס", עדכונים, חדשות ופרשנויות מעולם הטניס

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו