חרפה: המנחה תוקף בזלזול את הרב אליהו. צפו
בעקבות דבריו לפיהם יש לפטר את הרמטכ"ל גדי איזנקוט בעקבות הירידה במוטיבציה להתגייס לצה"ל, הוזמן הרב אליהו להתראיין לתכניתו של עודד בן עמי כאשר לאורך כל הראיון השתמש בן עמי בנימה ובביטויים המזלזלים ברב אליהו. צפו
בעקבות דבריו של הרב שמואל אליהו לפיהם יש לפטר את הרמטכ"ל גדי איזנקוט בעקבות הירידה במוטיבציה להתגייס לצה"ל, הוזמן הרב אליהו להתראיין לתכניתו של עודד בן עמי בערוץ 12.
לאורך כל הראיון השתמש בן עמי בנימה ובביטויים המזלזלים ברב אליהו וברב שלמה אבינר: "מי אתה שתקבע? הנסיון הצבאי הקרבי שלך יקבע את זה?". הרב אליהו השיב לבן עמי: "האמירות המזלזלות שלך לא מובילות לשיח". צפו
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
26 תגובות - 16 דיונים
מיין לפי
1
בשביל מה להתראיין אצלו בכלל?
חכם עיניו בראשו | 22-01-2018 10:46
עודד בן עמי הוא שחצן גס רוח עם אג'נדה.למה הרב צריך לבזות את עצמו?
2
כבוד הרב, שב באוהלה של תורה!!!
א. דוד | 22-01-2018 10:59
מה לכבוד הרב שגדולתו בתורה ובהלכה, לתהליך קבלת ההחלטות במדינת ישראל שהיא "מדינה יהודית ודמוקרטית" כלומר בענייני דת יעסוק מי שמונה לכך על ידי "מלכות" וכידוע "דינא דמלכותא דינא". ישב נא כבוד הרב במגרשו הביתי ויהיה רועה לצאן מרעיתו!!!
של נ עלך מעל רגלך. רבינו אליהו הוא גדול הדור
עידן | 24-01-2018 7:33
אביו הצדיק ורבן של כל ישראל שירת בצבא הבן הרב של צפת שירת הוא ובניו. מי יתן והיו לנו עוד 10 רבנים כהרב אליהו.
עדיין לא מצאנו ספר ''חוקי הדמוקרטיה היהודיים''. כל אחד מחליט במדינה, מה היא דמוקרטיה. בנתיים הדמוקרטיה הישראלית - לא היהודית, היא אם כל הדיקטטורות
ומי אתה?
סקרן | 22-01-2018 18:25
איזה זכות יש לך להביע דעתך בענייני צבא? מי היתה הדרגה שלך בצבא?
אתה לא שם לב אפי' כמה דבקי שטות הסותורים עצמם מיניה וביה אתה כותב
במדינה דמוקרטית יש לכל אזרח ואזרחים זכות להביע את דעתו..
וא"כ מדוע שלהרב אליהו לא יהיה זכות.. האם אינו כמו כל אזרח אחר
במה שפר גורלו של נהג אוטובוס אינסטילטור או עורך דין או רופא הרשאים להביע את דעתם
ורק להרב אליהו שהוא במקרה גם רב שיודע הרבה תורה שיש בה חכמה הודעת אין זכות להביע דעתו..
שיבדוק עצמו כל מי שחושב שאין לו זכות אם הוא לא נגוע בשנאה לדת כי זה המניע היחיד
שיכול לנמק מדוע לא יוכל הרב לקרוא לפטר את הרמטכ"ל..
אגב כל המלל הזה הוא גם זיוף אחד גדול כי לא מדובר על נושא צבאי בכלל כי אם על אג'נדה חברתית
שלתורה יש דעה מאוד ברורה ונחרצת בזה.. ואם כבר הרמטכ"ל מנצל את תפקידו הצבאי לקדם את האנגדה הזו..
ואולי היה רצוי שיתעסק בעיניי צבא שלשמם הוא נבחר ולאלאתרג עצמו על ידי מציאת חן בעייני השמאל..
מה אתה מקשקש? יש פה אג'נדה חולנית של אנשי שמאל קיצוני
שמעון | 22-01-2018 17:39
מה אתה מקשקש? יש פה אג'נדה חולנית של אנשי שמאל קיצוני שהשתלטו על צה"ל והפכו לבית בושת שום שיקולים אחרים. הבנת?
3
הרב אליהו
PINI | 22-01-2018 11:07
הרב אליהו הגזים ומתנהל כאחרון הפוליטיקאים
פוליטיקאי כועס וצועק והרב אליהו שליט"א רגוע
אתה טועה | 13-02-2018 20:14
וגם לא יורד לרמות נמוכות
למה הגזים.. למה לא רשאי להביע דעתו?
תמה | 22-01-2018 18:29
מה לעשות שכל אמירה היא גם פוליטית.. לכן אסור לבן אדם להתבטא.. אתה לא שם לב איך שוטפים לך את המוח?
לצערי נכון
אסף | 22-01-2018 12:58
אמירה לא אחראית וראוי שיחזור בו. גם המנחה היה יכול להיות יותר קשוב
4
התקשורת זה הפה של.הנחש
חצופים | 22-01-2018 11:15
גסי רוח
5
תגובה
בני | 22-01-2018 11:36
באיזה רמה ירודה בערוץ 12 בושה לזלזל ברב ,הרב היהי חייב לקום ולעזוב
6
איפה הבית היהודי?? שתיקה רועמת!!
משה | 22-01-2018 12:47
של מי אתם נציגים? כזאת חרפה וזלזול של ליברמן ושל הרמטכל ואתם?? איפה?? רק כשיתקבו הבחירות נשמע אותם חזק!
7
עודד בן עמי משקף את הדעה הרווחת בציבור
מי שלא בובל את החום | 22-01-2018 15:50
כאשר הרב שמואל מתנהג ומתבטא כמו פוליטוקאי הוא מקבל יחס של פוליטיקאי. מה הבעייה עם זה?
לגדי אייזנקוט יש לא פחות זכויות מלרב שגידף אותו.
בן עמי לא היה מעז לדבר כך לפוליטיקאי מהשמאל
הזוי | 24-01-2018 17:11
הוא לא משקף את הציבור, הוא משקף את הדעה שלו, והרב אליהו מרתיח אותו, כי הוא חושב אחרת.
80% מהעם בעד שחרור אזריה.. בן עמי ביטא את זה?
יהודי | 22-01-2018 18:28
מי אמר לך שזה דעת העם? וממתי ראינו שבן עמי או הרמטכ"ל או הנשיא. מתחשבים ברצון העם.. אצל אזריה רוב מוחץ
של העם ורוב רובו היהודי בעד שחרורו.. האם הרמטכ"ל או בן עמי ספרו אותם? רק בענייני דת נזכרים פתאום שיש עם..
8
הרב אליהו מאמץ את לבבות עם ישראל!
מילואימניק גאה ברב אליהו | 22-01-2018 15:51
בזכות דברי הרב ועמידתו באומץ לב ציבורי מול התקשורת העויינת תוך הצבת אמת ברורה לעם, קו האיזון של דרך הישר נשמרת. לולא הרב ושכמותו, מזמן הייתה הדרך מיטשטשת.
מקור להשראה, לחזון, לעוצמה, להנהגה!
אינני דתי, סה"כ יהודי פשוט שמואס במה שקורה בצבא .
תודה רבה כבוד הרב.
9
ממה אתם כ"כ מתרגשים?!
מתניה | 22-01-2018 16:01
האם בן עמי הוא ימני דתי או חילוני שמאלני?
למה להרגיש מסכנות ליד נבלה כזה הנובח הב הב
הדרך היחידה היא פשוט לענות את האמת שלנו. ולשתוק. כפי שהרב אליהו שליטא עשה בשידור חי.
אסור להתרגש
מתנה | 22-01-2018 18:54
הרב שמואל נביילה לא קטנה בעצמו שלא לדבר על כפוי טובה כלפי מי שמגן עליו
10
יישר כח לרב אליהו
דן פנחס | 22-01-2018 23:15
הרב אליהו איש גדול
הוא לא נסחף אחר האלימות והזלזול של עודד בן עמי והדף יפה את טענותיו.
כל הכבוד
11
כל המגיבים המתלהמים על עצם הראיון של הרב
בנימין | 23-01-2018 0:44
אתם מראים כמה הנכם מנותקים מהתורה. אם אתם חושבים שתורה נועדה לבית המדרש, ופוליטיקה נועדה לענייני צבא וביטחון, אתם בדיוק כמו ההוא שאמר היה יהודי בביתך ואדם בצאתך.
התורה צריכה להישמע גם בתקשורת, לא יתכן שהשוע יכתוב כי יש להתרחק מנשים מאד מאד, ויבוא החכמולוג התורן ויחשוב שהוא מבין טוב יותר מהשולחן ערוך. עדיף שתורידו את הכיפה אתם והמנהיגים שלכם.
12
חופש הביטוי. זכותו של הרב לקרוא לפיטורי הרמטכל.
שמלאני שפוי | 23-01-2018 14:34
כמו גם זכותו של אזרח. שמאלני, ימני, חילוני, דתי, מוסלמי, יהודי.
בין עם עודד בן עמי מסכים או לא מסכים זו זכותו של הרב.
להגיד שלרב יש דעות חשוכות זה כינוי גנאי מיותר.
הרב לא קרא לאלימות. בסך הכל ביקר את צה"ל. זכותו וחובתו כאזרח וכמנהיג ציבור לומר את דעתו ולנסות להשפיע כראות עיניו כל עוד אין במעשיו אלימות או קריאה לאלימות.
זוהי נשמת אפה של הדמוקרטיה.
13
זהירות
אבי | 23-01-2018 14:59
אני מוחה בכל תוקף!
המבנה תלמידי חכמים, אין רפואה למכתו.
עם ישראל מתגאה ברבנים כמון רבי אליהו היקר
עידן | 23-01-2018 16:06
המנחה ידוע כבר שנים כשונא יהודי דתי
14
מכביצהוב
אלברד | 25-01-2018 11:36
ה קשיבו השיח בין אדם לחברו חייה להיות בנחת לא כך בכנסת ישראל ולא בין
15
עודד זבל
דני | 26-01-2018 10:49
זבל בן זבל. איך הוא מדבר לרב הקדוש.
אני חוזר בתשובה ואין כמו הרב אליהו והרב אבינר.
16
טעות פטלית להיתרעין בטלויזיה
בינה | 30-01-2018 9:32
האם אנו לא יודעים מה דעתם של המראינים בטלויזיה הרבנים לא צרכים להיצטדק על דברם הם מדברים לציבור הדתי ולא לציבור החילוני וזה התוצאות בזיון התורה