דרעי למקורביו: "אני עם ליברמן גמרתי" - סרוגים

דרעי למקורביו: "אני עם ליברמן גמרתי"

השר אריה דרעי תקף את השר אביגדור ליברמן ברקע סיורו באשדוד בשבת ואמר: "אני עם ליברמן גמרתי. הוא דרס את השבת ברגל גסה. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית"

דרעי למקורביו: "אני עם ליברמן גמרתי"
  דרעי וליברמן בכנסת. (צילום: מרים אלטשר/ פלאש 90)

הידידות בין דרעי לליברמן נגמרה: שר הפנים אריה דרעי הגיב הערב (שבת) להצהרות שנתן שר הביטחון אביגדור ליברמן בביקורו במהלך השבת במתחם החנויות באשדוד, וטען כי הוא חצה כל קוו.

דרעי אמר למקורביו: "אני עם אביגדור ליברמן גמרתי. ליברמן דרס את השבת ברגל גסה וזו חציית כל קו. אפילו לפיד האב, מגדולי שונאי הדת, לא העז לעשות. יש דברים שהם מעבר לכל ידידות אישית".

"יש כאלו שחושבים שבמידה ויתקפו את הראשל"צ מורנו הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, ירוויחו עוד תומכים ומצבם בסקרים השתנה", הגיב גם ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) על דברי ליברמן. "כל ניסיון לשסע ולדבר נגד גדולי ישראל, משדר מצוקה נוראה", הוסיף.

עוד אמר כי הוא מליץ לשר הביטחון ליברמן ל"טפל קודם במצב הביטחוני של תושבי הדרום שלאחרונה זוכים להתראות 'צבע אדום' מידי יום ביומו, ורק לאחר מכן להטיף מוסר לרבנים".

במהלך השבת, הגיע ליברמן, ואיתו מספר מחברי 'ישראל ביתנו' למרכז הקניות 'ביג' בעיר כדי לתמוך במחללי השבת, כנגד חוק המרכולים. אחרי שהסביר כי החוק יפלג את העם, החל לתקוף את רבני הציונות הדתית.

"גם במישורים האחרים אנחנו רואים גם התדרדרות והקצנה חסרת תקדים. אם אני לוקח את נושא הביטחון, לצערי מה ששמעתי בשבוע האחרון זה דבר בלתי סביר, בלתי מתקבל על הדעת כשרבה של צפת תוקף את הרמטכ"ל ודורש להדיח אותו, כשאחד מהרבנים החשובים, דווקא באותו פלג של הדתיים הלאומיים כמו הרב אבינר, גם קורא לא להתגייס לצה"ל אם אין יחידות נפרדות"

ליברמן גם תקף את הרב יצחק יוסף שגיבה וברך את הרב אליהו "כשרב ראשי לישראל מגבה את רבה של צפת, זה דבר בלתי סביר."

הרבנים לא ייכנסו לבסיסי צה"ל

"ההקצנה הזו דווקא עכשיו היא בלתי סבירה בעליל, אין לה מקום. גם לרב ראשי לישראל, גם לרב של צפת, שהם עובדי מדינה, הם חייבים לייצג את עמדות המדינה ולא כנגד המדינה.", אמר ליברמן.

"לכן אני רואה את זה בחומרה רבה, נתתי הנחיה לצבא, לא הרב הראשי לישראל, לא הרב אבינר, לא הרב אליהו, לא יוכלו לקחת חלק בשום אירוע במסגרת צה"ל. זה פשוט דבר בלתי סביר לתקוף את צה"ל, לדבר נגד שירות, ואחר כך עוד להשתתף באירועים במסגרת צבאית. אני מקווה שבאמת ראשי גם הציבור הדתי הלאומי, גם הציבור החרדי, יירגעו, כמו שאני מכבד כל אחד שהולך לבית כנסת בשבת בבוקר, אני מצפה שיכבדו מי שבא לשתות כוס קפה עם החברים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו