יעל שבח: "אין לאירוע הזה שום משמעות מבחינתי" - סרוגים

יעל שבח: "אין לאירוע הזה שום משמעות מבחינתי"

יעל שבח, אלמנתו של רזיאל שבח הי"ד הגיבה לפעילות המוצלחת של צה"ל במהלכה נתפסו המחבלים שרצחו את בעלה, כשאחד המחבלים אף חוסל בקרב יריות: "הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ"

יעל שבח: "אין לאירוע הזה שום משמעות מבחינתי"
  (צילום מסך)

יעל שבח, אלמנתו של רזיאל שבח הי"ד הגיבה לפני מספר דקות (חמישי) לפעילות המוצלחת של צה"ל במהלכה נתפסו המחבלים שרצחו את בעלה, כשאחד המחבלים אף חוסל בקרב יריות.

"אני מודה לכוחות הבטחון על פעולתם הנחושה לתפיסת המחבלים ושולחת מכאן איחולי החלמה לפצועים מכוחות המשטרה שפעלו בנחישות ובגבורה", אמרה יעל שבח. עם זאת היא הוסיפה כי "אין לאירוע הזה שום משמעות בשבילי. הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ".

שבח פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה: "אני מבקשת מראש הממשלה: שבור את השתיקה שלך, אמץ את ההצעה של שר הבטחון לאשר את חוות גלעד והעלה אותה ביום ראשון הזה לאישור הממשלה. זו הנחמה שלנו זו הבקשה שלנו זו התשובה האמיתית לרצח הזה של בעלי אהובי ואב ילדי".

רוצחי הרב שבח חוסלו: 2 לוחמים נפצעו

במהלך הלילה פעלו לוחמי יחידת הימ"מ – היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול במשטרת ישראל יחד עם שירות הביטחון הכללי וצה"ל לאיתור חשודים בפיגוע הירי בו נרצח ביום שלישי שעבר הרב רזיאל שבח הי"ד .

בזמן הפעילות במרחב אוגדת איו"ש נפתחה אש לעבר הכוחות אשר פעלו באיזור ג'נין, שכתוצאה מכך נהרג אחד החשודים ונוספים נעצרו. במהלך חילופי האש, נפצעו גם 2 חיילי מג"ב, האחד במצב קשה והשני במצב קל. שני הפצועים פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בהמשך התייצב מצבו של הפצוע הקשה והוא יצא מכלל סכנה.

מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי ביקר בבית החולים את הלוחמים שנפצעו. ניצב שבתאי שהגיע לחפ"ק הקדמי שנפתח, עמד מקרוב אחר ההתפתחויות המבצעיות בשטח והתרשם מפעילות כלל הכוחות. שבתאי שיבח את עמידתם האיתנה והנחושה של לוחמי הימ"מ אל מול איומי הטרור.

מהמשטרה נמסר כי "היחידות המיוחדות של משטרת ישראל, לרבות יחידת הימ"מ, יחד עם ארגוני הביטחון השונים ימשיכו לרדוף את מי שיפגע בביטחונם של אזרחי ישראל בכל מקום ובכל זמן".

בנו של בכיר חמאס שחוסל לפני 16 שנה

בתוך כך, אחמד ג'ראר, הוא המחבל שחוסל הלילה על ידי כוח צה"ל בפשיטה מיוחדת בג'נין. ג'ראר היה חבר בחוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח סמוך ליישוב חוות גלעד.

אביו, נאסר ג'ראר, שהיה אחד מבכירי הזרוע הצבאית של חמאס ביהודה ושומרון, חוסל אף הוא לפני 16 שנה.

על פי הפרסומים, המבצע בג'נין החל לאחר שהתקבלה פריצת דרך בחקירת רצח הרב שבח, בשבוע שעבר. בעקבות זאת פשטו הכוחות על העיר ולפי הפלסטינים בחילופי האש חוסל אחמד ג'ראר, בן 22 המזוהה עם חמאס. מחבל אחר נעצר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו