מסטיקים בלב מרכז הארץ • מאות נוסעים הופתעו - סרוגים

מסטיקים בלב מרכז הארץ • מאות נוסעים הופתעו

ארגון אר"ץ יצא בימים אלו למבצע שטח "חושבים מחדש" במסגרתו קידמו הפעילים את "תכנית הריבונות" התופסת תאוצה בקרב גופים וארגונים מרכזיים בימין. במסגרת הפעילות הגיעו המתנדבים לתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב וחילקו למאות הנוסעים חומרי הסברה מגוונים, וגם...מסטיקים

author-image
מסטיקים בלב מרכז הארץ • מאות נוסעים הופתעו
  ריבונות ביו"ש - ארון אר"ץ

עמיחי בר לוי, רכז בארגון, הסביר את הבחירה במסטיקים: "רצינו להעביר מסר שהגיע הזמן להפסיק להידבק לרעיונות לעוסים שעלולים להתפוצץ לנו בפנים. כמו מסטיק לעוס, רעיון המדינה הפלסטינית מזמן איבד כל טעם והגיע הזמן לחשוב מחדש ולהיפתח לרעיונות חדשים, כמו תכנית הריבונות שאנו מקדמים." הארגון יוצא בימים אלו בקמפיין נרחב לפרסום התכנית, במטרה להשיג תמיכה רחבה בציבור הלאומי, ולחוקק את "חוק הריבונות" על יסוד מתווה התכנית.

מנכ"ל ארגון אר"ץ דניאל גבאי אמר: "אר"ץ הוא ארגון של צעירים שרוצים עתיד טוב יותר. תכנית הריבונות שאנו מקדמים תכריע את המלחמה על יהודה ושומרון בניצחון יהודי-ישראלי, תפתור את מעמדם של ערביי יו"ש בלי לפגוע ברוב היהודי במדינה, ותשים סוף למציאות שהה יהודים נרצחים בבתיהם וברכבם, רק בגלל שאנו מהססים לומר שזו ארצנו, ולהכריע. הגיע זמן ריבונות."

ראשי תנועת הריבונות מיסודה של נשים בירוק יהודית קצובר ונדיה מטר אמרו: "אנו מקדמות בברכה את הפעילות הברוכה של צעירי אר"ץ שבהתמדה מקדם את הריבונות בפני בני נוער, מבוגרים וחיילים ומביאים לכלל הציבור את קולם של בני הדור הצעיר. צעירי אר"ץ עושים עבודת קודש בכל הרי ארץ ישראל ואנו מברכות על כך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד! העתיד שייך לדור הצעיר!
יוסף שרבני | 17-01-2018 18:02
2
כל הכבוד
יוסי | 18-01-2018 12:51
כל הכבוד להם! הגיע הזמן להפסיק לדבר על שתי מדינות לשני עמים ולהתחיל לדבר על להחיל ריבונות
3
הרבי
נועם | 28-02-2022 10:50
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף