אחרי ההשתלחויות; סולחה בין חזן לגפני - סרוגים
מבזק

אחרי ההשתלחויות; סולחה בין חזן לגפני

והאמת והשלום יאהבו: אחרי המתקפה ההדדית במהלך דיון בוועדת הכספים, ח"כ אורן חזן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, עשו הערב סולחה במליאת הכנסת

author-image
אחרי ההשתלחויות; סולחה בין חזן לגפני
  גפני וחזן ברגע מאוחד

אחרי המתקפה ההדדית הבוקר (שני) בוועדת הכספים, ח"כ אורן חזן ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, עשו סולחה במליאת הכנסת. זאת לאחר שחזן האשים את האחרון שלא גינה את הקריאות שכוונו לעברו מצדו של ח"כ מיקי רוזנטל, ותקף: "תוריד את הכיפה והזקן שלך".

במהלך דיון בנושא העלאת שכר החכי"ם החליפו חבר כנסת מיקי רוזנטל וח"כ אורן חזן מהלומות חריפות, תוך שהם מכנים אחד את השני בכינויי גנאי.

רוזנטל העלה את סוגיית האבטחה של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, ואמר: "אם הוא הולך לזונות צריך לשלם או לא? צבועים. ערימה של צבועים".

חזן לא נשאר חייב וכינה את רוזנטל "כלומניק" וזה ענה: "בתור מה אתה צועק בתור מומחה לזונות? מה אתה יועץ לענייני זונות?". חזן השיב: "אני חושב שאתה יכול לשאול את אשתך או את אמא שלך".

חזן קרא ליו"ר הוועדה ח"כ גפני (יהדות התורה) לגנות את הקריאות לעברו, משלא נענה, תקף: "אתה נותן להם פעם אחר פעם לדבר אלי ככה. אני ואתה גמרנו. העיקר אתה עם כיפה וזקן. תוריד את הכיפה שלך. אתה כל פעם נותן להם לדבר. אתה צריך להוריד את הכיפה מהראש. אתם לא אלוהים, לא בעל הבית של כולם. לקחת כספי ציבור בסדר, לעשות קומבינות על הגב שלנו בסדר. לא אתן לך לתת להם לדבר ככה יותר. תתבייש".

לאחר מכן, ביקש גפני להרגיע את הרוחות ודרש בשמו ובשם ח"כ יצחק וקנין שלא להעלות את נושא התחקיר בוועדה, גם במהלך וויכוחים בין הח"כים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו