רביב דרוקר:למה לא שילמתי על הקלטת יאיר נתניהו - סרוגים

רביב דרוקר:למה לא שילמתי על הקלטת יאיר נתניהו

פרשן ערוץ עשר, רביב דרוקר, קיבל בשנת 2016 הצעה לקנות את הקלטות יאיר נתניהו שפורסמו בשבוע שעבר בחברת 'החדשות', אך השיב בשלילה להצעה

רביב דרוקר:למה לא שילמתי על הקלטת יאיר נתניהו
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

פרשן ערוץ עשר, רביב דרוקר, קיבל בשנת 2016 הצעה לקנות את הקלטות יאיר נתניהו שפורסמו בשבוע שעבר בחברת 'החדשות', אך השיב בשלילה להצעה. במאמר שפרסם ב'הארץ' הוא מסביר מה גרם לו לוותר על ההקלטות ואילו השלכות יכולות להיות להן דווקא נגד מי שכעת ממנף אותן להתנגחות בראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"יאיר נתניהו הוא אדם פרטי"

"ההקלטה נשמעה בעלת ערך גבוה והיה ברור שזה יביא רייטינג", כתב דרוקר אך הסביר כי ההקלטה "בעלת ערך עיתונאי נמוך". לטענת דרוקר, "יאיר נתניהו הוא אדם פרטי. יש בו עניין עצום, אבל בדרך כלל איננו מסקרים את הבעיות של ילדי נבחרינו".

דרוקר סיפר כי בשיחה עם המקור הוא הבהיר לו כי הוא ישמח לפרסם אותה אך ערוץ עשר לא ישלם עליה. דרוקר ציין בפני המקור כי הוא תכנן לעשות בהקלטה שימוש לצורך כתבה על אבטחת בני ראשי הממשלה.

"בסוף מדובר בבדיחה"

"רוב השיחה של נתניהו ג'וניור עם חבריו מכוערת ומבחילה, אבל הנורמות האישיות שלו אינן עניין לפתיחת מהדורת החדשות",כתב דרוקר והוסיף כי "כששמעתי את הבדיחה בעניין מתווה הגז, כבר דמיינתי את הכותרות, אבל בסוף זו בדיחה".

דרוקר אף ציין והזהיר כי אנשים שפרסמו קריאות לחקור את מתווה הגז, עוד עלולים דווקא להינזק מהנסיון להתנגח בנתניהו דרך הקלטת: "אנשים רציניים פירסמו קריאות נרגשות לחקור את העניין (זהבה גלאון, סתיו שפיר), או ראו באמירה השטותית הזאת הוכחה לכך שהמתווה מושחת (אבי גבאי). בכך הם עשו צחוק מעצמם וסיפקו חומר לכל מי שטוען שהמאבק בשחיתות הוא בעצם מאבק בבנימין נתניהו".

"יש רק לזכור", הוסיף דרוקר, "שמה שנעשה במקרה הזה, לרבות התשלום, יהיה סטנדרט גם לבן הבא של שר בכיר שיימצא במועדון כזה או אחר. כל מי שתמך בהתלהבות בהפיכת הנושא הזה לכותרת ראשית ייאלץ לזכור זאת גם אז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו