יוסי ביילין: תומך בתמר זנדברג לראשות מרצ - סרוגים
מבזק

יוסי ביילין: תומך בתמר זנדברג לראשות מרצ

author-image

​יו"ר מרצ לשעבר, יוסי ביילין, אשר כיהן כשר המשפטים הביע היום (ראשון) תמיכה במועמדותה של חברת הכנסת תמר זנדברג לראשות מפלגת מרצ. ביילין מצטרף בהודעה זאת להודעתו של השר לשעבר, רן כהן, אשר כבר הביע את תמיכתו בזנדברג לפני מספר ימים.

השר לשעבר, יוסי ביילין: "אני תומך בכל ליבי במועמדות של תמר זנדברג להנהגת מרצ. אני מאמין שביכולתה להפוך את מרצ לצעירה יותר, לרלוונטית יותר ולנתמכת יותר על ידי ציבורים רחבים".

עוד הוסיף ביילין: "תמר היא מנהיגה שאיננה מתלהמת ושיש בה יכולת להביא אנשים איתה, בכח האמונה שלה בשני דברים מרכזיים: שוויון ערך האדם מצד אחד, ואמונה בשלום מצד שני, גם מטעמים אוניברסליים, וגם מטעמים ציוניים. תמר בעיניי היא העתיד שלנו".

ח"כ זנדברג אמרה בעקבות הודעתו של ביילין: "אני נרגשת מתמיכתו של  יו"ר מרצ לשעבר יוסי ביילין, מהמנהיגים החשובים של מחנה השלום ושר המשפטים לשעבר, מצטרף לשורה הארוכה של התומכות והתומכים במועמדותי לראשות מרצ".

ביום שישי הודיע גם השר לשעבר רן כהן על תמיכתו בזנדברג כשאמר: "אני מכיר ומוקיר את המועמדים האחרים לראשות מרצ, אבל אני חושב שמרצ זקוקה לראש רענן שיפתח עידן חדש ועניין חדש למרצ. אני חושב שהכי מתאימה לעשות את זה זאת תמר זנדברג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו