סודות הבריאות של מזל: כך תשיגי בטן שטוחה תוך שבוע

להשיג בטן שטוחה תוך שבוע, נשמע לכן חלום? ממוחית התזונה וההרזיה, מזל כהן בטור מיוחד על סודות הבריאות שיעניקו לכן בטן שטוחה ויפה גם בלי דיאטת רעב ואימונים מפרכים

סודות הבריאות: כך תשיגי בטן שטוחה תוך שבוע

זה לא סוד שכולנו רוצות בטן שטוחה ויפה ורובנו חושבות שצריך לחיות על דיאטת רעב ולעשות המון תרגילי בטן מפרכים כדי להשיג אותה. אז זהו שממש לא!יש שיטה שעוזרת ליצור בטן שטוחה והיא לא תלויה בדיאטה קיצונית וגם לא בתרגילים מפרכים.

שרירי הבטן הם המרכז של הגוף, כל השרירים בגופינו מסתמכים על שרירי בטן חזקים. בכל פעילות גופנית שאתן עושות, מהליכה ועד עלייה במדרגות, אתן חייבות להסתמך על שרירי הבטן שלכן. שרירי בטן חזקים מאפשרים לגוף להיות מאוזן ולהוריד את העומס מהגפיים שלנו, בעיקר בזמן פעילות גופנית.

כשתלמדו לעבוד מתוך שרירי הבטן שלכן, כל העומס מהגפיים ירד. אתן לא תתעייפו כל כך מהר מהפעילות, ואף תפיקו את המיטב מהפעילות שאתן עושות.

להשיג בטן שטוחה גם בלי אימונים מפרכים (צילום: שטארסטוק)

שרירי בטן חזקים משפיעים באופן ישיר על הגב שלנו, שכן הם נותנים תמיכה לגב, ובכך מורידים את כל העומס ממנו. לכן, אם אתן סובלות מבעיות גב, סביר להניח ששרירי הבטן שלכן לא חזקים. כמובן שיש עוד סיבות, וכל מקרה לגופו (ויפה לטפל בכך שעה אחת קודם) ובנוסף לכך שרירי בטן חזקים יוצרים מראה של בטן שטוחה ויפה.

אז מה עושים?

מאז שאני קטנה אני הולכת עם הבטן אסופה, ואכן היא נשארת שטוחה כל הזמן. גם כשאני עולה במשקל, הבטן תמיד נשארת שטוחה, מכיוון שהיא תמיד בפנים. בנוסף, היא ממשיכה להתחזק מיום ליום, שכן אני עובדת על שרירי הבטן כל היום, בלי שאיש ישים לב לכך- נשמע קסם? זה אמיתי.

איך מחזקים את הבטן במשך כל היום בלי להתאמץ? ראשית חשוב להבין שבבטן שוכנים המון איברים פנימיים –קיבה, טחול, לבלב, כבד ועוד. רוב האנשים דוחפים את האיברים הפנימיים קדימה וזה יוצר מראה של בטן תפוחית ושמנה ובנוסף, נוצר לחץ לא בריא בבטן.

לעבוד על שרירי הבטן בלי שאף אחד יבחין

פעולת כיווץ השרירים של הבטן והדבקתם לגב, היא הפעולה הכי חשובה כדי לפתח שרירי בטן חזקים, והמטרה היא שתצליחו להפעיל את הבטן כל היום בלי להתאמץ. הסוד הוא פשוט כל כך, אלא שצריך לתרגל אותו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לכווץ את הבטן. הרבה אנשים מרגישים מוזר בהתחלה, מעין תחושת חנק, אבל זה רק בהתחלה. לאחר כמה ימים מתְרְגלים, והתוצאות מדהימות.

תלמידה שלי בת 70 סבלה מבטן נפוחה. היא התחילה להכניס את הבטן מידי יום, והפלא ופלא – היא ירדה 2 קילו, הנפיחות בבטן ירדה והיא הרגישה נפלא. תלמידה נוספת שלי הגיעה אליי אחרי שתי לידות, ותוך חודש חיזקה את הבטן בצורה מדהימה.

במשימה שאתן לכן היום אסביר לכן בפועל איך עושים זאת. ומה שהכי כיף במשימה היא העובדה שניתן לעשות אותה בכל זמן ובכל מקום, ואף אחד לא ידע שאתן עושות אותה.

אז הנה המשימה הקטנה: שימו שעון מעורר או תזכורת מדי שעה. כשהשעון או התזכורת מצלצלים, עליכם לכווץ את הבטן 3כיווצים ברצף פנימה, ומיד לאחר מכן לשחרר את הבטן החוצה, ושוב – לכווץ 3 פעמים ברצף פנימה, ומיד לאחר מכן לשחרר את הבטן החוצה ושוב. סך הכול 10 חזרות בשעה(10X3).

בהנחה שאתן ערות לפחות 10 שעות ביום, תצליחו לכווץ 300 כיווצים ביום. לאט, לאט הכיווצים יהפכו לחלק מכן, עד שלא תצטרכו לזכור והבטן תהיה בפנים. תרגישו את השינוי בצורה משמעותית עד מהרה.

בהצלחה!
=================================

הכותבת: מזל כהן מומחית להרזיה, חיטוב ובריאות טבעית

 

כתיבת תגובה

הוספת תגובה - סרוגים
הדפסה

שם

נושא

תוכן

אין תגובות
הצג את כל התגובות