חסון מתנצל: ''מאיפה לי שהיו ח''כים בהלוויה?'' - סרוגים

חסון מתנצל: "מאיפה לי שהיו ח"כים בהלוויה?"

מרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון דוחה את הביקורת התקשורתית והקואליציונית על התרגיל הפוליטי בזמן לווית הרב שבח הי"ד. "לא ידעתי שהייתה הלוויה. אחרת, לא הייתי מקדים את ההצבעה על החוק"

חסון מתנצל: ''מאיפה לי שהיו ח''כים בהלוויה?''
  (צילום: Miriam Alster/Flash90)

חבר הכנסת יואל חסון הגיב הערב (רביעי) בגלי צה"ל  על טענות הקואליציה כנגד  התרגיל הנבזי שעשו באופוזיציה לאחר שנמשכו ההסתייגויות ב-"חוק ליצמן" בעת שחברי כנסת השתתפו בלוויתו של הרב רזיאל שבח שנרצח אמש בפיגוע ירי. בשיחה עם המגישים ירון וילנסקי ויעקב ברדוגו הבהיר: "לא ידעתי שהייתה הלוויה באותו זמן – ואם כן, מאיפה לי שהיו שם ח"כים? אם הייתי יודע לא הייתי מקיים הצבעה. אף גורם בקואליציה לא פנה אליי".

https://t.co/WdaVVuZfRf

לדבריו, "אם הייתי יודע בזמן אמת שיש לוויה והיא מתמשכת- לא הייתי עושה את ההצבעה הזאת על החוק". לדבריו, עופר שלח שותפו לתרגיל לא ידע מקיומה של הלוויה וגם הוא לא.

"לא הייתה לי בעיה לא לתת קיזוזים לחברי כנסת שישבו שבעה. אבל שמדובר באירוע בסדר גדול כזה, אירוע טרור שטרגי לכולנו, אני לא הייתי מנצל אותו בשום פנים ואופן". חסון החזיר את המטבע מול הקואליציה וטען כי "מי שמנצל אותו עכשיו הם דווקא אלא שתוקפים אותי".

על הטענה כי השר לוין עדכן את האופוזיציה בקיומה של הלוויה, ענה: "אני מעריך מאד את השר לוין, אבל לא יודע מה שהוא מדבר. לא פנה אלי יושב ראש הקואליציה, לא פנה אלי השר לוין, אף אחד לא אמר לי שיש חכי"ם בלוויה. הם לא ביקשו אפילו קיזוז עבורם, לא הייתה גם שום בקשה במערכת בשבילם. אני אומר לכם בצורה ברורה שחבל ללכת למקום הזה".

"למרות הערכה בין השניים. אמר חסון על לוין כי האחרון לא פנה אליו, והוסיף: "גם הוא יודע שלא פנה אליי". חסון הודה כי היה תרגיל פוליטי. "התרגיל היה להקדים את ההצבעה כי הלכתי ללוח וראיתי שיש רק 51 או 52 חברי כנסת".

כנשאל אם לא ידע שיש הלוויה באותו זמן? כזה אירוע לאומי? השיב,  "לא ידעתי מתי הלוויה יצאה לדרך".

אף אחד מהשרים לא פנה אלי להודיע שיש לוויה

בהמשך סייג כשאמר, "גם אני יודע שיש לוויה, מאיפה אני צריך לדעת שיש שם חברי כנסת? לא הייתה שום פנייה מצד הקואליציה לקיזוזים. אני צריך לדעת איפה כל אחד מחברי הכנסת של הקואליציה נמצא"?

לבסוף הבהיר, "סל הערכים שלי הוא חד משמעי וברור- אם אני הייתי יודע שיש לוויה לא הייתי חשוב פעמיים ולא הייתי מקדים שום הצבעה והייתי נותן ללוויה הזאת להסתיים גם אם היו שם 40 חברי כנסת".

השרים לוין ושקד הודיעו קודם, כי לא יעלו על סדר יומה של ועדת השרים לענייני חקיקה הצעות חוק של האופוזיציה, זאת בשל "התנהלותה הבזוייה" בחוקים האחרונים ובשל "הניצול הציני" שעשו ראשיה בלוויתו של נרצח פיגוע טרור היום, הרב רזיאל שבח ז״ל.

״התנהלות האופוזיציה היום חצתה את כל גבולות הטעם הטוב", אמר השר לוין. כאשר במהלך "חסר רגישות" "ו"חסר אנושיות" בחרו ראשי האופוזיציה לנצל את השתתפותם של שרים וחברי כנסת בלווית נרצח פיגוע טרור, הרב רזיאל שבח ז״ל, בכדי לנסות ולפגוע בחקיקה במליאת הכנסת.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השמאל מנותק מהעם
אריאל | 11-01-2018 12:05
לא יודעים שיהודי נרצח באי בגלל שהוא יהודי. לא מעניין אותם מה קורה ומתי הלוויה (אין מה לדבר בכלל על לבוא ולהשתתף)
2
החסון הלז תמיד מתנצל. 'רשעים מלאים חרטות'= אמרו חז''ל
עידן | 15-01-2018 7:33
בדקו בכתבי הכנסת. כל שני וחמישי החסון הלז פוגע בכל מה שזז, ולאחר 26 שעות הוא מתנצל ומוריד דמעות תנין.