מתקפה על אלי ישי: "חתרן נואש שהובס בבחירות" - סרוגים

מתקפה על אלי ישי: "חתרן נואש שהובס בבחירות"

בעקבות הדיווח על פגישה שנערכה בין יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, לאחד מחברי מועצת החכמים של ש"ס, בכדי לבחון את חזרתו של ישי למפלגת ש"ס המתרסקת, חברי כנסת מהמפלגה תוקפים את ישי בצורה חמורה ומכנים אותו "חתרן"

מתקפה על אלי ישי: "חתרן נואש שהובס בבחירות"
  (צילום: יעקב נחומי/ פלאש90)

בעקבות הדיווח על פגישה שנערכה בין יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי, לאחד מחברי מועצת החכמים של ש"ס, בכדי לבחון את חזרתו של ישי למפלגת ש"ס המתרסקת, חברי כנסת מהמפלגה תוקפים את ישי בצורה חמורה ומכנים אותו "חתרן".

על פי הדיווח ב'ישראל היום', אחד הח"כים של ש"ס אמר בשיחות סגורות כי "'הפגישה' של אלי ישי החתרן עם חבר מועצת החכמים של ש"ס הייתה בעת שבעה של רב. הפרסום הזה רק מלמד כמה ישי נואש".

הח"כ מש"ס לא חסך בביקורת נגד היו"ר לשעבר והזכיר את תוצאות הבחירות הקודמות: "ישי הובס בבחירות, נשאר מחוץ לכנסת עם חובות של מיליוני שקלים, מתוסכל וממורמר, ומאז מנסה בכל דרך לשוב לכנסת ולא משנה באיזו מפלגה".

עוד ציין הח"כ כי "הוא ניסה להידחף למפלגתו של כחלון, מנסה בכל דרך להצטרף לליכוד ומנסה את מזלו בש"ס. ישי נפגש עם שרים וח"כים בליכוד ומתחנן להשתלב בליכוד".

"בייאושו הוא הכין סירטון ל'ליכודיאדה' שתיערך בסוף השבוע על רקע תמונה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל עם תפילין וטלית. אין לו גבולות, 'הליכודיאדה' תיערך בשישי -שבת באילת, אירוע מחלל שבת, אבל לישי אין עכבות ואין גבולות והוא מנסה לשוב לכנסת בכל דרך ולא חשוב באיזו מפלגה. ישי נואש לחזור לכנסת ואולי הוא ינסה גם להשתלב במפלגה הערבית המאוחדת".

בהתייחסו ליו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, אמר הח"כ: "מועצת חכמי התורה של ש"ס ונשיא המועצת, חכם שלום כהן, תומכים תמיכה מוחלטת ביו"ר ש"ס השר אריה דרעי. התנועה כולה על נציגיה ופעיליה מאוחדים בתמיכה מוחלטת בשר אריה דרעי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הגלגל מסתובב הזהרו לכם עם הגאוה שלכם, שלא תמצאו את עצמכ
בבחירות נראה מי החתרן | 08-01-2018 9:50
עצמכם בחוץ בבחירות כי הבוחרים נואשו מיכם מה עשיתם בקדנציה הזו לבוחרים שלכם, כל השנים נבחרתם בגלל מרן זצוק"ל היום מה?
2
חתרן? מעניין. נראה לי שמישהו כאן פוסל במומו.
י | 08-01-2018 10:13
וזה לא ישי
3
דחיה
עוז | 08-01-2018 10:22
בשום פנים ואופן לא להכניס את אלי ישי לש״ס.אנשי דרעי צריכים לעבוד בשטח מהיום כי משפיעים על אנשים ללכת למפלגות אחרות ואומרים להם חבל על הקולות שלכם ש״ס לא תעבור את אחוז החסימה.
4
מה שנכון נכון. בזבזן קולות
לא למד לקח | 08-01-2018 11:19
אחרי הפיאסקו בבחירות האחרונות היה עלמאלי ישי לפרוש.
5
אלי . אל תירא ואל תיחת!!
חיים | 08-01-2018 12:02
שס גנבים
6
אלי ישי
שרית | 08-01-2018 14:11
באמת כדאי לכם להיזהר לפני שאתם מדברים על אלי ישי גלגל מסתובב לו וכל החכיים של שס מי קידם אותם אם לא אלי ישי כפויי טובה שכמותכם איינשלה ותתרסקו כל מפלגת שס
7
שני פוליטקאים המכחישים זא"ז יבא השלישי ויכריע בינהם
יזם | 21-01-2018 23:57
אריה דרעי צריך לגמור את הקרירה הפוליטית שלו מבין כל בר דעת ואומר את זה קהל בוחריו שספא אם מעניק לו מנדט אלי ישי רץ בזבז קולות לימין וגרם נזקים אדירים ליהדות ולימין בגלל חוסר אחריותו.. וחלילה שיחזור על זה בתקופה שכל שלטון הימין והדתים בסכנה.. ולכן הלוואי ויקומו רבנים ויביאו אדם שלישי ראוי שיחזיר עטרה ליושנה ויביא מספר רב של מנדטים ליהדות במקום שתי אישים אלו שהגיע זמנם לפנות את הזירה..