זה הזמן להעלות את ש"ס מעמק הבכא - סרוגים
מבזק

זה הזמן להעלות את ש"ס מעמק הבכא

שאיפתו הטהורה והקדושה, של הרב עובדיה יוסף זצ"ל, שהיוותה את נשמת הגוף הפוליטי הישן המכונה ש"ס - שלצערנו נפל פלאים והסתאב נוראות, על ידי אינשי דלא מעלי - עתה תעלה מעמק הבכא ותופיע שוב, ביתר שאת וביתר עוז להחזיר עטרה ליושנה באמת, בגלגולה החדש בגוף הפוליטי הטהור "יחד"

זה הזמן להעלות את ש"ס מעמק הבכא

יודעים ממקורות קודש, שאחד הצדדים שממנו תופיע התשובה של כלל ישראל, יהיה הצער על העלבון שנעלב הרוח הגדול, שהנחילונו אבותינו מדור לדור, שמקורו מקור אלהי עליון, והכולל בתוכו כל חמדה וכל תפארה, שהוחלף על ידי החושך הכפרני, שתלש את עמנו ממקור חייו והביא אותו לתעות בשדות זרים, שאין בהם לשד וחיים עבורו כלל.

ואמנם, הצער הגדול הזה, שהדאיב את ליבם של רבבות מעם ישראל בדור הקודם, התפרץ בעוז, דרך נשמתו הגדולה והטהורה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. כמו כולם, גם הוא שמח מאוד משיבת ציון ומחידוש המדינה היהודית בארץ ישראל לאחר אלפיים שנות גלות, אך תמה וצעק לעבר מקימיה: "למה גנבתם את אלוקינו? ", למה התנועה הציונות – שהביאה ברכה כה רבה לעם ישראל – לוותה בהשכחת שם ה' מעם ישראל?

אך אותו צדיק אמיתי, שחש בכל עצמותיו את כאבה של כנסת ישראל, במקום לבכות ולקבול על הרשעה, בחר להוסיף צדק, והוא שינס את מותניו להחזרת עטרת היהדות ליושנה. הוא פעל במסירות נפש אין קץ, כדי שחופש הקודש הפנימי שבנשמת הדור יצא ממאסרו, וכדי שיחל כל רוח ער לשאוב ולשתות שוב לרוויה מאותו מקור מים חיים עליון שנגנב ממנו. הוא האמין ובצדק, שישועתו השלמה של עם ישראל תצמח, אך ורק בהופעת אור הטוב העליון, ושרק על ידו, ניתן יהיה להחיות את הכלל ואת הפרט, ולהקים את סוכת דוד הנופלת, ולהסיר חרפת עם ד' מעל כל הארץ.

את התנועה תפסו אנשים שאינם הגונים

וכך במשך שנים רבות הוא הרביץ תורה ברבים למרות אמצעיו הדלים. ומאוחר יותר בחייו, בנוסף להמשך פעילותו בהגדלת והאדרת התורה, הוא גם הקים תנועה פוליטית בשם ש"ס על מנת לבנות פלטפורמה יעילה יותר להשגת מטרתו הנשגבה.

אך כדרכה של כל מחשבה אידיאליסטית, כאשר היא צריכה לקנות לה בסיס חומרי, דרכה לרדת ממרומי גדולתה ומקור טהרתה, כדי להרבות את תומכיה. התגלות האומץ החומרי של כל מחשבה הולכת ונוספת בעזרת ריבוי האנשים המגשימים אותה, שלרוב הינם קטנים באיכות, אך יש להם עוצמה כמותית וכוחנית, דהיינו, מרץ לרדוף ולהשיג, לכונן את המבוקש על ידי דרכים מעשיים.

ואכן, לאחר שהחלה להתגשם במעשה ובחיים, טיפלו בה אנשים שאינם הגונים, והחשיכו את יפעתה. וכך הלכו הדברים מדחי אל דחי, עד שאותו צדיק, לא יכל כבר לסבול את הנפילה הנוראה של מחשבתו המקורית. ומרוב צער, נשמתו התעלתה למרומים והשאירה את גופו ותנועתו הפוליטית ללא רוח חיים.

להעלות את ש"ס מעמק הבכא

אך ירידה זו, לא תוכל להיות ירידת עולם, כי אי אפשר שהטוב הרוחני המחשבי יהפך לרע, אלא ירידת שעה, והיא גם כן לצורך עליה. ובפרק זה, שהיא הייתה מושלכת ארצה, ללא רוח חיים, התעורר טהור הלב, ר' אליהו ישי נ"י, בגבורה עצומה, להחיות את מחשבתו הקדושה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ולצקת אותה לכלי פוליטי חדש וטהור כדי לעשות לו נחת רוח.

ובכדי להצליח במשימת קודש זו, הוא נתמך רוחנית על ידי גדול ישראל, חברו וממשיך דרכו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, מרן ראש הישיבה הרב מאיר מזוז שליט"א, המואר בתורת האמת, היודעת לחבר יחד את כל ישראל, ובכך הופכת כיסא דין לכיסא רחמים.

וכך שניהם יחד עלו עד ראש הפסגה של מקור טהרת המחשבה בראשיתה, והתעמקו בתוכיותה, והכניסו בה את הטוהר שבנשמתם, את כוונותיהם העדינות ומחשבותיהם הזכות. ומתוך כך, זו המחשבה בעצמה של אותו צדיק יסוד עולם, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל – שמפני מכאוביה הרוחניים, מדקירת הקוצים הסובבים אותה, הייתה מוטלת בתרדמת מות – תתעורר היא ותתחיל להשפיע, על כל הניגשים אליה, טל חיים בהוד גבורה מפנימיותה, ואז יתעלו בעילויה כל הדבקים בה. וגם אותם אשר דבקו בה בימי ענייה הרוחני, וסרו מהדרך הראשית הסלולה למגמתה של המחשבה, הנם גם הם יתעלו עמה, וישובו על ידה בתשובה בהירה ועליונה במעוף נשר בקלות נפלאה.

שאיפתו הטהורה והקדושה, של אותו צדיק יסוד עולם זצ"ל, שהיוותה את נשמת הגוף הפוליטי הישן המכונה ש"ס – שלצערנו נפל פלאים והסתאב נוראות, על ידי אינשי דלא מעלי – עתה תעלה מעמק הבכא ותופיע שוב, ביתר שאת וביתר עוז להחזיר עטרה ליושנה באמת, בגלגולה החדש בגוף הפוליטי הטהור "יחד", בראשותו של מי שכונה על ידו כנאמן ביתו, רבי אליהו ישי נ"י, אשר כצוואתו, יפעל יחד עם כל ישראל, הקרובים והרחוקים, לתחיית אמת ולישועת עולמים.

==

הרב יוסף בן שושן, בוגר ישיבת מרכז הרב, היה מועמד ברשימת יחד לכנסת ה-20

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
התשובה לכתבה בפנים
t | 09-01-2018 15:53
התשובה א השורה האחרונה מסבירה הכל "תושב בית אל היה מועמד ברשימת יחד לכנסת ה-20" לכן לא צריך להשיב על שטיות כאלו ב בשביל להמשיך את מורשת מרן זה לא אני ולא אתה ובטח של ישי או דרעי, אלא גדולי ישראל שמרן אשיר אחריו בעצמו ואלו שצעדו איתו יד ביד משך עשרות שנים ועד עתה כל גדולי ישראל הספרדים מורים להצביע שס אז אתה ועוד אלף מתנחלים תכתבו מה שאתם רוצים זה לא מעלה ולא מוריד
2
לא יאמן
סוסו | 10-01-2018 15:25
כתבה פשוט מזוייפת מתוכה! מרן הקים את ש"ס כדי לחזק את התורה וכו', ובימי אלי ישי ש"ס התנהלה כמעט כמפלגה משותקת. בימים המעטים שאריה דרעי שר הפנים, הוא עשה מהפכות מטורפות שאלי ישי לא יוכל לעשות אלף שנה!