דרעי מתנצל: "בדקתי האם גליק יוכל להגיע להצבעה" - סרוגים

דרעי מתנצל: "בדקתי האם גליק יוכל להגיע להצבעה"

השר אריה דרעי אישר בחשבון הטוויטר שלו כי פנה למקורביו של ח"כ גליק בבקשה שיבדקו הגעתו להצבעה על "חוק המרכולים", והוסיף התנצלות- "אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי - אני מתנצל''

דרעי מתנצל: "בדקתי האם גליק יוכל להגיע להצבעה"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לאחר שדווח כי שר הפנים אריה דרעי (ש"ס) פנה למקורבים לח"כ גליק בשאלה האם יוכל לבוא מהשבעה על רעייתו בכדי להצביע על חוק המרכולים, מאשר דרעי את הפרסום בחשבון הטוויטר שלו, והוסיף התנצלות- "אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי – אני מתנצל". ברשת זעמו על הפנייה.

"אני כואב את כאב יהודה גליק על מות רעייתו ז״ל", כתב דרעי ברשת החברתית. "פניתי אתמול לראש מועצת הר חברון כדי שיבדוק הלכתית עם רב היישוב עותניאל, האם מותר בזמן השבעה, להגיע להצבעה בכנסת שאמורה היתה להיות היום ונועדה לשמור על קדושת השבת".

השר דרעי הוסיף, "אם פגעתי ברגשותיו של יהודה חברי – אני מתנצל".

מוקדם יותר היום, התראיין סעדיה גורדצקי, דוברו של חבר הכנסת יהודה גליק שרעייתו יפי נפטרה אתמול והלוויתה נערכה בשעות הצהריים, וסיפר כי גורמים פוליטיים לחצו על גליק לקום מהשבעה על רעייתו בכדי שיגיע להצביע על חוק המרכולים, שכאמור נדחה בשבוע בגלל הקושי של הקואליציה לייצר רוב.

בתכנית הבוקר ברדיו 'גלי ישראל', אמרה המגישה מעיין אדם לגורדצקי: "אני קיבלתי מידע מהימן על כך שגורמים פוליטיים ניסו להקים את יהודה גליק מהשבעה כדי להגיע להצבעה".ערוץ 2: דרעי ניסה להקים את גליק  מהשבעה

לאחר מספר שניות של שתיקה מצידו השיב גורדצקי: "אני יכול לאשר לך את המידע הזה. א' כי זה כבר דווח במהדורה של חדשות 2, וגם אורן חזן צייץ בטוויטר שיש לחצים כאלה. אני כמובן לא אפשר מי ומה ומכיוון מי מגיעים הלחצים, אבל זה מצער אותי ממש".

בנוסף,  כתבת חדשות 2 דפנה ליאל פרסמה כי ככל הנראה, "הגורם הפוליטי"- הוא שר הפנים אריה דרעי ששוחח אמש עם רב מעתניאל על מנת לבדוק איך אפשר "לשחרר" את גליק להצבעה על חוק המרכולים, לאחר שלא נמצא לו קיזוז; דוברו של הח"כ: "ניסו להקים אותו מהשבעה". מלשכת דרעי סירבו להגיב.

אתמול בישיבת סיעת ש"ס מצהיר דרעי  על התנהגות חסרת הרחמים של האופוזיציה שלא להתקזז עם ח"כ גליק

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו