בן גביר חשף כשל משטרתי; האישום נגד הצעיר נמחק - סרוגים

בן גביר חשף כשל משטרתי; האישום נגד הצעיר נמחק

עורך הדין איתמר בן גביר חשף כשל משטרתי באישום שהוגש נגד צעיר ממעלה רחבעם. המשטרה נאלצה להתקפל וכתב האישום נגד הצעיר נמחק: "מסתבר שעודף המוטיבציה של המשטרה היה בעוכריה"

author-image
בן גביר חשף כשל משטרתי; האישום נגד הצעיר נמחק
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

במאי 2014 הגיעו עשרות שוטרים לפנות שמונה מבנים במעלה רחבעם, כאשר מספר צעירים התבצרו באחד המבנים וכנגד שניים מהם אף הוגש כתב אישום בגין הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. בעוד עניינו של הנאשם הראשון הסתיים בהרשעה, עורך דינו של הנאשם השני, איתמר בן גביר, התעקש לקיים דיון.

עוד בטרם החל הדיון הציג עו"ד בן גביר שורה של כשלים וטעויות של המשטרה, מהן הסתבר כי הצו שתחתיו פעלה המשטרה לא היה בתוקף וחל עד יום לפני הפינוי וחודש רק עשרה ימים לאחר מכן. כמו כן טען בן גביר כי הצו אינו מתאים לפינוי אזרחים אלא מדובר בצו המסמיך לכל היותר את המשטרה להרוס את המבנים אך לא לעצור את תושבי המקום.

במחלקת התביעות של מחוז ש"י החלו לבדוק את התיק וגילו כי הצדק עם הסניגור, לאור זאת, סוכם בין הצדדים כי המשטרה תמחק את כתב האישום והשופט אילן סלע קיבל את הבקשה.

"מסתבר שעודף המוטיבציה של המשטרה היה בעוכריה", מסר בן גביר ל'סרוגים'. "הם הגיעו לאירוע עם עשרות שוטרים, מצויידים במצלמות, רכבי מעצר, צוותים רפואיים וכן הלאה רק דבר אחד הם שכחו לדאוג, שיהיה להם צו בתוקף וצו קביל שניתן באמצעותו לפנות אזרחים מביתם".

"אני מרוצה שכתב האישום נגד מרשי נמחק וסבור כי טוב תעשה המשטרה אם במקום להשקיע את כל האנרגיות בגירוש יהודים מהבית תתחיל להרוס בתים בכפרים הסמוכים ולאכוף את החוק גם נגד ערבים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בן גביר רודף צדק
אווה | 02-01-2018 15:39
בן גביר כבוד לך הצדק לימינך יש להרבה עורכי דין בפרקליטות וסנגוריה ללמוד מימך