לא רק מימין: חסון לא התייעץ וחטף מהרצוג - סרוגים

לא רק מימין: חסון לא התייעץ וחטף מהרצוג

הודעתו של חבר הכנסת יואל חסון על סירובה של האופוזיציה להתקזז עם יהודה גליק שרעייתו נפטרה הבוקר, הביאה את יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, לתקוף אותו על כך שפעל על דעתו בלבד

לא רק מימין: חסון לא התייעץ וחטף מהרצוג
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

זמן קצר לאחר ההודעה על פטירתה של יפי גליק, רעייתו של חבר הכנסת יהודה גליק, הודיע יו"ר סיעת 'המחנה הציוני' ומרכז האופוזיציה חבר הכנסת יואל חסון, כי אין בכוונת האופוזיציה להתקזז עם גליק.

הודעתו של חסון גררה תגובות רבות נגדו לא רק מהצד הימני של המפה הפוליטית אלא גם מצד חברי סיעתו. על פי הדיווח של כתב 'חברת החדשות', עמית סגל, מי שזעם על החלטתו של חסון הוא יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, שתקף אותו על כך שהוציא הודעה באופן פזיז מבלי להתייעץ איתו ועם יו"ר 'המחנה הציוני', אבי גבאי.

שפל מוסרי

גם השר יריב לוין תקף את החלטת האופוזיציה וכינה אותה שפל מוסרי חסר תקדים. "בדמוקרטיה, ההצבעות בכנסת צריכות לשקף את רצון הבוחר ולא לעוות את יחסי הכוחות על ידי גילוי חוסר רגישות וחוסר אנושיות מוחלט במקרים בהם אדם נמצא באבלו, או במיטת חוליו", אמר. "חברי האופוזיציה שמרבים לדבר על זכויות אדם ומתהדרים כביכול בייצוג ההומניות עלי אדמות, מתנהגים כאחרוני העסקנים כאשר הודיעו שלא יקזזו את השר אזולאי ואת ח"כ גליק, לאחר שבשבוע שעבר השמיצו באופן בוטה את חברם ח"כ גילאון שגילה חמלה וסייע לשר אזולאי. בושה וחרפה".

מכיר תרבות אחרת

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר כי "זכותה של האופוזיציה לא לקזז את יהודה גליק, זכותי לומר שאני מכיר תרבות אחרת. אני קורא לאופוזיציה לחזור בה מההחלטה חסרת הרגישות הזו לטובת כולנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שליברמן יתקזז איתו
מה הבעייה | 01-01-2018 19:12
?