בנט תוקף את לפיד: מרצ בתחפושת כחול לבן - סרוגים

בנט תוקף את לפיד: מרצ בתחפושת כחול לבן

יו"ר הבית היהודי תקף את יו"ר יש עתיד: "כמה אפשר להתחפש? אפשר ללכת 20 פעם לכותל ובסוף החזון של פלסטין של לפיד זה חלוקת ירושלים ומדינה פלסטינית"

author-image
בנט תוקף את לפיד: מרצ בתחפושת כחול לבן
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

התקפה חזיתית כזו, על סף הברוטאלית, של נפתלי בנט על יאיר לפיד לא זכורה מעולם.

יו"ר הבית היהודי תקף את יו"ר יש עתיד על התנגדותו להצעה להחיל את החוק הישראלי בשטחי יו"ש. "כמה אפשר להתחפש? אפשר ללכת 20 פעם לכותל ובסוף החזון של פלסטין של לפיד זה חלוקת ירושלים ומדינה פלסטינית על כביש 6. הגיע הזמן להפסיק את ההצגה הזאת", אמר בנט והוסיף לתקוף.

את התכנית המדינית של לפיד, להתמקד בגושים ולהתפנות מכל השאר כינה בנט: "חזון פלסטין של לפיד – לגרש 125,000 מתיישבים ״מחוץ לגושים״, ולהחריב עד היסוד את מרבית הישובים. "זה מרצ בתחפושת כחול לבן".

נזכיר כי עד לבחירות 2015 הלכו השניים ב"ברית אחים" וישבו יחד בממשלה. כעת נראה כי דרכיהם של השניים נפרדות.

הבית היהודי חלוץ לפני המחנה

"אתמול החליטו חברי מרכז הליכוד להחיל ריבונות על שטחי יהודה ושמרון שבמפלגת הבית היהודי הציעו לפני כבר  מספר שנים. אלו דברים שנראים בלתי אפשריים אבל הבית היהודי מוכיח פעם אחר פעם שהוא החלוץ לפני המחנה".

על הטענה כי סיעת 'ישראל ביתנו' צפויה להפיר את המשמעת הקואליציונית ובכך לפתוח פתח להתנגדות של מפלגה על חוק שלא יתיישב עם התפיסה שלה השיב כי "ראשי כל המפלגות להחליט: "רוצים ממשלה או לא רוצים ממשלה? ההתנהלות שלכל אחד יש לו את הפינוקים שלו היא התנהלות בלתי אחראית. לא הדברים הגדולים אלא הדברים הקטנים מפרקים בסוף את הממשלה".

בהמשך תקף את ליברמן, "גם אנחנו מצביעים על חוקים שאנחנו לא אוהבים, כמו המשחק של עונש מוות למחבלים, שאותו רק צריך לדרוש, אין צורך בחקיקה. אז מה. אנחנו לא מצביעים איתם? אנחנו מצביעים. כי יש אחריות!

"לליברמן היה חשוב חוק עונש המוות כביכול למרות שהוא יכול כבר היום לדרוש את עונש המוות לביצוע, ובכל זאת אנחנו מצביעים. לנו יש דברים חשובים באמת להילחם עליהם".

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נכון. שלא לדבר על ליברמן!
בושה | 01-01-2018 19:29
כל הרוסים רק רוצים לקנות חזיר בשבת! בושה
2
אותו דבר אפשר לאמר על בנט.רוצה את ישראל
יפה יוסף | 09-05-2018 11:50
השלמה אבל תומך בלהטבים.בתורה זה לא הולך ביחד.לכן אין ברירה. כל הערבים הישמעאלים בני אברהם בגדה וכל היהודים בני אברהם כם כן במדינת ישראל.