בקרוב בקולנוע: הג'וב המפתיע של נחמה ריבלין - סרוגים

בקרוב בקולנוע: הג'וב המפתיע של נחמה ריבלין

אשת הנשיא, נחמה ריבלין קיבלה ג'וב מפתיע בעולם הקולנוע • היא צפויה לדובב בקרוב, את אחת מהדמויות בסרט האהוב עליה 'פדינגטון'. שסרטו השני צפוי לצאת בקרוב בישראל

בקרוב בקולנוע: הג'וב המפתיע של נחמה ריבלין
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שאשת הנשיא, נחמה ריבלין נעתרה לבקשת רשת בתי הקולנוע "לב", היא צפויה בחודש הקרוב להתייצב באולפן ולהקליט את הדיבוב לאחת מהדמויות בגרסה המדובבת לסרט "פדינגטון 2", שייצא לאקרנים בארץ לקראת פסח.

נחמה נבחרה לדובב את דמותה של גרטרוד, אשתו של השופט הקשוח ג'רלד ביגלסוואד. אותה מדובבת בגרסה הבריטית השחקנית והקומיקאית מגי סטיד. "אנו גאים ושמחים מאוד על נכונותה של הגברת נחמה ריבלין לחבור להרפתקה עם הדוב פדינגטון", מסר גיא שני, מנכ"ל בתי קולנוע "לב". "משמח לראות כיצד דמותו של פדינגטון מצליחה להצחיק ולרגש ילדים, ועל הדרך גם ללמד אותם ערכים חשובים של נדיבות, צניעות וקבלת האחר, ערכים המזוהים עם מוסד הנשיאות ועם העומדים בראשו, הגברת נחמה ריבלין והנשיא ראובן (רובי) ריבלין."

הרעיון לחיבור המפתיע בין אשת הנשיא לסרט הילדים האהוב- עלה בראשה של חנה בירן, אשת יחסי הציבור של קולנוע "לב", בעקבות הפוסט הפופולרי שכתבה נחמה על הסופר שהמציא את הדוב פדינגטון, מייקל בונד שהלך לעולמו.

"מחשבות על ספרי ילדים שאהבתי ממלאות אותי בשמחה ואת דוב פדינגטון, שכתב בונד, אהבתי במיוחד" כתבה נחמה אז בפוסט לזכרו של הסופר מייקל בונד "דרך הרפתקאותיו של פדינגטון בבית משפחת בראון למדנו על עזרה לאחר, וההכלה של הקושי שלו. אותו יצור נעזב שניצל אבל צריך ללמוד לחיות במקום שאליו נאסף.

זה ספר שמקרב אותנו אל הזר והשונה, אל המהגר התמים, זה שמבטו חושף את כל מה שלנו הוא מובן מאליו או בלתי ניתן לשינוי למרות שדווקא כדאי לשנותו. וכמה פעמים אנחנו חולפים על פני חיה או ציפור פצועה ומפנים מבט, רק שלא נצטרך לקחת על עצמנו את עול הטיפול בה", סיכמה נחמה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו