"פחדן": המסרון שמסעיר את המערכת הפוליטית - סרוגים

"פחדן": המסרון שמסעיר את המערכת הפוליטית

מקורבו של נתניהו, נתן אשל, שלח הודעות לאנשי תקשורת בהן ביקר את השר כחלון. "למרות הבטחתו- מחירי הדירות רק עולים", וכינה אותו: "הפחדן מאולגה". הליכוד: " מנוגד לדעתו של נתניהו"

"פחדן": המסרון שמסעיר את המערכת הפוליטית
  מה רוצה אשל מכחלון? (צילום: Kobi Gideon / Flash90)

מקורבו של ראש הממשלה נתן אשל שלח מסרונים לאנשי תקשורת בהם ביקורת קשה נגד שר האוצר משה כחלון, בן היתר כינה אשל את כחלון "הפחדן מאולגה".

 "אם כחלון לא מסוגל לעמוד מול הפגנות של אנשי שמאל בתל אביב שרוצים להפיל את נתניהו, איך יהיה מסוגל להנהיג? הפחדן מאולגה?" מסר בהודעתו לעיתונאים.

עוד נטען במסרונים ששלח אשל כי כחלון לא הצליח להוריד את מחירי הדיור, למרות הבטחת הבחירות שלו: "כחלון הבטיח שלא יתמודד (בבחירות הבאות) אם מחירי הדירות לא ירדו עד סוף השנה, אולם, המחירים רק עולים", כתב בהודעה.

במסרון אחר התייחס לשאלת חיבור עתידי אפשרי בין כחלון ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. "סטטוס שאלת כחלון לפיד אינה אם אלא מתי, לפיד רוצה הליכה משותפת לפני הבחירות, ואילו כחלון רוצה לאחריהן. לפיד חושש ובצדק שלאחר הבחירות כחלון יהיה לשון מאזניים וילך עם הליכוד, ואילו כחלון חושב שהליכה נפרדת תביא להם בין שניים לשלושה חברי כנסת מהליכוד. השארות או עזיבה אינה תלויה בהמלצות אלא מה שכדאי לו, ימצא הסבר לכל מצב"

בטרם נכנסה השבת, שלח אשל הודעת סמס בה נכתבה התנצלות לכחלון. שם טען ש'רק העביר חומרים שקיבל', אולם עולה מדבריו כי הערכתו לכחלון בעינה עומדת, כך התפרסם הערב בערוץ 2.

נתניהו מעריך את שר האוצר כחלון

מהליכוד נמסר בתגובה: "הדברים שמיוחסים לנתן אשל, בין אם נאמרו או לא נאמרו, מנוגדים לדעתו של ראש הממשלה נתניהו, שעובד בשיתוף פעולה מלא ומתוך הערכה הדדית עם שר האוצר כחלון, כדי להעביר תקציב ולהמשיך לפעול יחד לטובת אזרחי ישראל עד הבחירות בנובמבר 2019".

בתגובה רשמית שפרסם הערב אשל הוא כתב: "חברי משה כחלון שר אוצר מצויין ושאני מקווה שיעשה זאת עוד הרבה שנים ואולי בעתיד גם במסגרת הליכוד ששם מאד מעונינים בו ולא חלילה הרפתקאות פוליטיות שליליות לו ולימין".

נתן אשל היה ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונאלץ לפרוש מתפקידו בעקבות החלטת ועדת המשמעת של נציבות שירות המדינה. לאחרונה נחשפו חלק מהעדויות של אנשי לשכת נתניהו בכנסת ה-18 (בחירות 2009).

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כחלון ואשל
אבי | 31-12-2017 9:20
אשל תירגע. כחלון הבטיח שלא יפרוש עד שירדו מחירי הדיור. זה התנאי שלו למרוץ הבא! כך שנדונו לסבול אותו עוד הרבה זמן!! בינתיים, אולי תחזור לתחביב הצילום שלך...?:)
2
גם ביבי פחדן
עופר | 31-12-2017 11:00