"תולעת קטנה, מחבלת, פח אשפה": עימות חריף בכנסת - סרוגים

"תולעת קטנה, מחבלת, פח אשפה": עימות חריף בכנסת

ח"כ זועבי תקפה במליאת הכנסת את האופוזיציה. חזן נזעק למליאה, והגיב לעומתה: "'תולעת קטנה שכמוך'; 'מחבלת', 'פח אשפה'". סגן השר מזוז: "קישטה, רדי למטה"

author-image
"תולעת קטנה, מחבלת, פח אשפה": עימות חריף בכנסת
  זועבי במליאה (Hadas Parush/Flash90)

במהלך הפיליבסטר בדיון על חוק ההמלצות, תקפה ח"כ חנין זועבי במליאת הכנסת את האופוזיציה בטענה שהם לא  מדברים על "פשע הכיבוש" בכל שעות הדיבור שהם ממלאים במליאה. חזן הגיע במהירות  למליאה, כדי לא לפספס להחזיר לזועבי, וכינה אותה: "'תולעת קטנה שכמוך'; 'מחבלת', 'פח אשפה'".

(צילום: עטרה גרמן/ סרוגים)

לדברי זועבי, (הרשימה המשותפת), "האופוזיציה יותר צבועה מהימין, הם אלה שמציגים מיצג שווא של הדמוקרטיה הם רוצים להנות מכל העולמות, גם להיות שמאלניים ליברלים וגם לשמור על משטר דיכוי".

ח"כ אורן חזן (הליכוד) קטע את דבריה וקרא לעברה: "את צריכה ללכת לכלא. לשבת מאחורי סורג ובריח. מחבלת, פח אשפה". עוד אמר: את צריכה להפסיקה לתמוך בטרור. בושה וחרפה". לבסוף, הוצא מהמליאה משלא נתן לזועבי להשלים את נאומה.

בהמשך הגיע סגן השר לאיכות הסביבה, ירון מזוז שקרא גם הוא לעבר זועבי:  "'קישטה'- 'ברה ברה', 'רדי למטה'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ואת כהנא הי"ד הוציאו מחוץ לחוק - סתומים מפגרים!!!!!!!!!!!!!
אוראור | 15-03-2018 19:37
אידיוטים , דפוקים בשכל , מטומטמים - בגלל שהוצאת את כהנא המנוח קיבלתם את זובי - באשמתכם היא בכנסת ומרשה לעצמה יותר מדי - זאת אשמתכם ורק אשמתכם! תמותו אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
אורן חזן ו נאהזובי
רומנו | 21-06-2018 13:25
מה הפלא והתערומת , הלא מזמן הפכנו להיות מדינה אימפוטנטית שמכרה ומוכרת את ערכיה עבור כסף ! מזמן המדינה הזו קונה את השקט ב גבולותיה בים של שלמונים חודשיים לאויביה !מזמן היישות הזו הקוראת לעצמה מדינת ישראל איבדה את הבושה את החמלה ואת הערכים ! ממש כמו האימפריה הרומית טרם נפילתה !