"העיניים שלי כמעט יצאו מחוריהן": קיבלה חשבון חשמל של 284 מיליארד דולר

"העיניים שלי כמעט יצאו מחוריהן": קיבלה חשבון חשמל של 284 מיליארד דולר

אישה בשנות ה50 לחייה, כמעט חטפה התקף לב לאחר שקיבלה לאחרונה את חשבון החשמל-שעמד על לא פחות מ284 מיליארד דולר(!). "לא חושב שראיתי אי פעם בחיי חוב כזה" אמר דובר חברת החשמל המקומית ל'אירי טיימס'

author-image
קיבלה חשבון חשמל של 284 מיליארד דולר וכך היא הגיבה
  (צילום:שטארסטוק)

כנראה שכך נראה הסיוט הכי גרוע של כל אדם המשתמש בחשמל: מרי הורומנסקי המתגוררת ב‏פנסילבניה‏ שבארה"ב, החליטה לאחרונה לבדוק באינטרנט את חשבון החשמל החודשי שלה וכמעט חטפה התקף לב מהספרות הרבות שנראו לנגד עיניה.

חשבון החשמל החודשי שלה, הציג כי חובה עומד על סכום בלתי נתפס של 284,460,000,000 דולרים, אותו צריכה לשלם במלואו עד ה-18 בנובמבר 2018. "העיניים שלי כמעט יצאו מחוריהן", סיפרה מארי בת 58, לעיתון הטיימס האירי. בנוסף סיפרה בראיון כי היא תהתה אולי החוב המטורף, יכול לנבוע מכך שהיא הפעילה את נורות חג המולד בצורה לא נכונה.

חשבון החשמל המבהיל (צילום מסך מתוך פייסבוק)

לאחר שבנה של מרי פנה אל חברת החשמל, התברר כי אכן מדובר בטעות והסכום אותו מרי צריכה לשלם עומד רק על 284.46 דולרים. דובר החברה, מארק דורבין, הסביר שהטעות המבהילה קרתה בגלל הנקודה העשרונית שהונחה בטעות במקום הלא נכון, מה שהפך את הסכום לגדול יותר מחשבון חשמל של עיר שלמה. "לא חושב שאי פעם בחיי, ראיתי חוב כזה של מיליארדי דולרים", אמר דורבין "אנו מעריכים את נכונותה של הלקוחה ליצור איתנו קשר בנוגע לטעות".

לאחר המקרה המפחיד, סיפרה מרי בראיון, כי היא המליצה בהומור לבנה לקנות לה כמתנה לחג המולד הקרוב "קוצב לב".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דווקא כשדבר מוגזם אפשר לצחוק.
יפה יוסף | 28-12-2017 23:16