נתניהו זימן רבנים מהציונות הדתית ל"פגישה דחופה" - סרוגים

נתניהו זימן רבנים מהציונות הדתית ל"פגישה דחופה"

תוך 24 שעות, מבקשת לשכת ראש הממשלה לקיים "פגישה דחופה" עם רבנים בכירים בציונות הדתית. זאת ככל הנראה על רקע החקירות נגדו, כך פורסם בחדשות 2

author-image
נתניהו זימן רבנים מהציונות הדתית ל"פגישה דחופה"
  מבקש תמיכה מהרבנים? נתניהו (צילום: מרק ישראל)

על רקע הפגנת הימין שהתקיימה במוצאי השבת האחרונה בירושלים, זימנו היום (שני) בבהילות בלשכת ראש הממשלה  רבנים בכירים בציונות הדתית- שבעיקרן דמויות מוכרות מיהודה ושומרון, לפגישה דחופה עם נתניהו, כך דווח הערב בחדשות 2.

הפגישה, שתתקיים מחר (שלישי) נערכת ככל הנראה בעקבות החקירות שהולכות וסוגרות סביב ראש הממשלה. יחד עם ההפגנות הנערכות בשבועות האחרונים בתל אביב ובירושלים נגד השחיתות ובעד שלטון החוק.

על פי הדיווח, לרבנים לא נמסר מה יהיה תוכן הפגישה, אולם גורמים המעורבים בתיאום הפגישה אמרו כי נתניהו מעוניין לבקש מהרבנים להתייצב מאחוריו על רקע הביקורת נגדו, כמו גם לקראת המלצות המשטרה.

אליהן התייחס נתניהו בנאומו האחרון בשבוע שעבר, כשאמר: "בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלוויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד'. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה".

אלא, בסביבתו של ראש הממשלה טוענים כי מדובר בפגישה שגרתית שנערכת לעיתים כאלו ואחרות, ואין שום ייחודיות בכך שהפגישה נקבעה מהיום למחר. בלשכה בחרו שלא להסביר מדוע החליטו לזמן בהתראה כה קצרה שורה ארוכה של רבנים לפגישה עם ראש הממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
רגע הרבנים מאשרים לאיש ציבור לקבל מתנות במאות אלפי דולר
רועי | 26-12-2017 5:32
במשך תקופה ארוכה מאנשי עסקים. סימן שאלה גדול?
2
תמורה לפגישה ולתמיכה
מפדלניק | 26-12-2017 10:44
תפסיקו להיות 'בחורים טובים'. אל תסתפקו בחיכוים ומילים יפות שהמעשים הפוכים מהם. תדרשו: ייצוג הולם במינוי דיינים סרוגים לפי חלקנו באוכלוסיה, ולא לפי דרישות החרדים. יותר ממחצית הדיינים! אישור מהיר של חוק ההסדרה, אימוץ ועדת אדמונד לוי, הכפפה גמורה של המנהל ה(אנטי)אזרחי לסגן השר בן דהן, ועוד. אין ארוחות חינם. פוליטיקה אינה חברות, רק אינטרסים...