ערב של כדורסל: לקראת גולדן סטייט - קליבלנד - סרוגים

ערב של כדורסל: לקראת גולדן סטייט – קליבלנד

הפלייאוף עוד רחוק, דברים עוד ישתנו בלי סוף, ואין שום משמעות למה שיקרה הלילה בין האלופה מקליפורניה לבין הסגנית מאוהיו. ואחרי כל זה מדובר בשחזור הגמר של שלוש השנים האחרונות כך שאנחנו בטח לא מתלוננים. אז מה צפוי לנו מהשתיים הללו?

author-image
ערב של כדורסל: לקראת גולדן סטייט - קליבלנד
  לברון ג'יימס. קליבלנד. צילום מסך

בדרך לסדרת גמר נוספת

לגבי הווריורס – לפעמים יש תחושה של הורדת הילוך קלה מצידם. הנתונים מספרים אחרת. הם קולעים וסופגים כמות נקודות זהה לזו של העונה שעברה. הם עושים את זה עם קרי דוראנט וגרין שמחמיצים לא מעט משחקים. זה עולה להם פה ושם בהפסדים, והשאלה היא כמה משמעות יש לזה בשלב הזה. שיאים כמו שיודעים שם, לא שווים כלום כשמתחילות הסדרות.

מה אומרים לנו הנתונים? שתי הקבוצות מדורגות במקום השני והשלישי באחוזי שדה. אך בעוד שהיריבות של הקאבס קולעות נגדה במעל ל52% מהשדה (חמישי מהסוף) גולדן סטייט עוצרת את יריבותיה על פחות מ47%. הנתון הכי טוב בליגה בקטגוריה. שום דבר שלא ידענו. שתי הקבוצות קולעות טוב. ואצל הקאבס הגנה זו מילה גסה. 

האם אפשר לקפל את הבאסטה במקרה של סדרת גמר נוספת? אולי כן. וייתכן גם שלטבעת שניה בשלוש שנים יש את ההשפעה שלה (אנשים ממעיטים מאד בערך של שחיקה מנטלית בספורט). מוקדם מדי להעריך. בואו נהנה פשוט מכדורסל טוב.

צילום מסך

מה עוד צפוי לנו?

הניקס פוגשים את פילי. בעיני משחק מצוין. 2 קבוצות שמאד רוצות לראות סוף סוף את הפלייאוף. ולמען האמת יש להן הרבה יותר על מה לשחק במשחק הזה מאשר לשתי הפיינליסטיות (ישחקו על הזכות לפגוש את הקאבס מתישהו באפריל בסיבוב הראשון?)

אני מהמר מחר על הקאבס. כל עוד קרי לא יישלף כהפתעה של הרגע האחרון (קרי הודיע שהוא לא ישחק ככה שזה לא הולך לקרות) ושפילי תשבור את הרצף הרע שלה מול החבורה הקשוחה מהתפוח הגדול.

במשחקים הנוספים בוסטון תנצח את הוויזארדס במה שיהיה שחזור של אחת הירבויות היפות שיש לנו בליגה כיום וביפות אנחנו מתכוונים למכות ולתלבושות להלוויה. מינסוטה ינצחו את הלייקרס במשחק שלא צריך היה להיות דווקא ביום הזה אלא גם יכל להתאים למפגש בשלוש בבוקר ביום רביעי רנדומלי (וגם אם זה יתברר כמשחק צמוד ומותח הטענה עדיין תהיה נכונה).

בדו קרב של הMVP משנה שעברה ישחקו ווסטברוק והארדן ושם יוסטון לא תצליח לעצור את רצף ההפסדים ודווקא OKC תצא לדעתנו עם היד העליונה.

שיהיה לנו אחלה ערב של כדורסל.

לעדכוני ליגת ה-NBA, משחקים, שחקנים, טורי דעה בדף הפייסבוק: NBA ישראל

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו