'המוסד' פתח עמוד בפייסבוק לגיוס סוכנים - סרוגים

'המוסד' פתח עמוד בפייסבוק לגיוס סוכנים

אחרי יותר מעשור של רשת הפייסבוק גם 'המוסד' מתחבר, והקים דף מיוחד לגיוס עובדים וסוכנים לשירותיו. "המוסד שוקד רבות בכדי למצוא את דרכי הגיוס היצירתיות ביותר"

author-image
'המוסד' פתח עמוד בפייסבוק לגיוס סוכנים
  לוגו המוסד (צילום מתוך דף הפייסבוק)

את ג'יימס בונד הישראלי הבא, יחפשו ב'מוסד' דרך הפייסבוק.

המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים (ובקיצור 'המוסד') השיק בימים האחרונים עמוד פייסבוק רשמי עבור גיוס מועמדים ופרסום מודעות גיוס לארגון. עד עתה, הגישה למודעות הגיוס הייתה רק באתר המוסד הרשמי הזמין בשפות: עברית, אנגלית, צרפתית, רוסית, אנגלית, ערבית ופרסית.

מהמוסד נמסר כי "פרסום התפקידים בפייסבוק יאפשר גיוס יעיל יותר, תוך נגישות לאוכלוסייה רחבה יותר וזאת בכדי לגייס את המועמדים המתאימים ביותר".

מחפשים עובדים בכל מיני תחומים

במשרד ראש הממשלה האחראי ישירות על המוסד מסבירים את המהלך: "המוסד נמצא בחזית העשייה הביטחונית של מדינת ישראל והוא מתמודד בשנים האחרונות עם אתגרים הולכים וגוברים. המוסד מצליח להתמודד עם אתגרים אלה בצורה יוצאת דופן, תוך חשיבה מחוץ לקופסה, שילוביות יכולות ארגוניות, יצירתיות ודבקות במשימה. במוסד מסבירים כי הצלחת המשימות היא בעיקר זכות אנשיו האיכותיים הפועלים ללא לאות, בנחישות ונחרצות, מתוך חובה עמוקה להגן על העם והמדינה.

בשנים האחרונות משקיע המוסד מאמצים רבים להנגיש את היצע התפקידים שלו לאוכלוסייה רחבה ככל הניתן. המוסד שוקד רבות בכדי למצוא את דרכי הגיוס היצירתיות ביותר, תוך מאמץ להגיע אל קהלי היעד והמועמדים המתאימים ביותר לשירות בארגון. המוסד משקיע ומטפח את כלל העובדים שלו, מתוך הבנה שטיפוחם והשקעה בהם יסייע למוסד לממש את ייעודו בהגנה על ביטחונה של מדינת ישראל.
כך, למשל, רק ביום העצמאות האחרון השיק המוסד את כתב החידה המסתורי, המהווה חלק מקמפיין הגיוס למחלקת הסייבר באגף הטכנולוגיה והסייבר.

היצע התפקידים לשירות במוסד מגוון ונוגע לתחומי עשייה רבים, לרבות תפקידים ייעודיים מבצעים, תפקידי מודיעין, טכנולוגיה, סייבר, מחשוב, כלכלה ולוגיסטיקה. במודעות הגיוס של המוסד ניתן למצוא משרות המתאימות לסטודנטים, משרות למעוניינים לשרת בחו״ל ומשרות לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. המשרות מיועדות לנשים ולגברים כאחד."

חושבים שאתם מתאימים – כנסו להגיש מועמדות בדף המוסד

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מקבלים גם דתיים למוסד ?
פעם אחת | 23-12-2017 22:04
צריך שירות מלא? או שחצי שירות כמו בישיבות ההסדר מספיק?