לראשונה: עמנואל שילה עובר למסך - סרוגים

לראשונה: עמנואל שילה עובר למסך

החל מהשבוע הקרוב עורך בשבע, עמנואל שילה עובר לראשונה מהעיתונות הכתובה למסך עם תכנית חדשה בהנחייתו בערוץ הידברות 

author-image
לראשונה: עמנואל שילה עובר למסך
  (צילום: יחצ)

לאחר שנים בעיתונות הכתובה עורך בשבע, עמנואל שילה עובר לראשונה למסך. החל מיום ראשון הקרוב לאחר שיעורו השבועי של הרב זמיר כהן (בשעה 23:00) תשודר בערוץ הידברות תכנית חדשה בהנחייתו.

תוכניתו "מאחורי המיקרוסקופ", תעסוק בקשר העמוק בין התורה לעולם המחקר והאקדמיה, התוכנית תכלול 13 פרקים, ותעסוק בקשר העמוק המתקיים בין התורה לעולם המחקר והאקדמיה, על ידי קיום ראיונות עם מגוון אנשי תורה ואמונה, שלזכותם נזקפות שנים רבות של עיסוק מחקרי ואקדמי מוערך ומפורסם. בין המרואיינים בתכנית ניתן למצוא את: ד"ר מיכאל אבולעפיה – פסיכיאטר ילדים ונוער, הרב ד"ר מנחם חיים בראייר – סגן המנהל הרפואי בבית החולים 'מעייני הישועה', נשיא מכון לב לשעבר פרופ' נח דנא פיקארד ועוד רבים וטובים נוספים.

מערוץ הידברות נמסר: "אנו מאוד שמחים על עליית התוכנית. היא עשויה היטב, מחכימה ומרתקת. הקשר בין התורה למדע הוא אדיר, ואנחנו שמחים להעשיר את השיח אודותיו. להנחיית התוכנית נבחר עורך 'בשבע' עמנואל שילה מכיוון שהוא אדם מעמיק, תורני ואמוני, שעולם התורה מחד, וחכמת העולם מאידך, דרים אצלו בכפיפה אחת".

מעמנואל שילה נמסר: "נהניתי ולמדתי הרבה גם מהמפגש עם המרואיינים, אנשי אמונה ואקדמיה ממגוון רחב של תחומים, וגם מחוויית העבודה המשותפת עם צוות התכנית. אני מברך על ההחלטה של ערוץ הידברות להפיק תכנית מעמיקה מהסוג הזה, ומודה על האמון שניתן בי להוביל אותה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
0.001% רייטניג. בזבוז כספי ציבור!
בושה של ערוץ | 21-12-2017 11:36
בושה
2
זה נשמר לנצח. כבוד של ערוץ
אבי | 21-12-2017 17:41
.
שיקליט בבית באייפון. זה גם נשמר לנצח
אז מה | 21-12-2017 20:03
אבל לא על חשבון הציבור. למה לשלם על ערוץ שאף אחד לא רואה?
3
איך איש ערכי כמו עמנואל שילה מתחבר לארגון כמו הידברות
בהצלחה לעוסקים במלאכה | 24-12-2017 10:02
בעיני עמנואל שילה הוא אדם ערכי. שחשוב לו הערכים לפני הכל. וארגון הידברות בעיני זה ארגון שמנצל חולשות של אנשים בשביל לקחת מאנשים חלשים כסף. ואני מאוד מקווה שעמנואל יזקק מהם את הדברים החיובים וימנע מכניסה לאזורים הלא חיוביים שלהם