נגד נתניהו ובעד המשטרה; כחלון במסר למפכ"ל - סרוגים

נגד נתניהו ובעד המשטרה; כחלון במסר למפכ"ל

יממה לפני שתקף נתניהו את המשטרה, שר האוצר כחלון פנה למפכ"ל רוני אלשייך במעמד הרמת כוסית לכבוד חנוכה ואמר לו: "אדוני המפכ"ל - המשך בעבודתך, אנחנו מגבים אתכם ואת שלטון החוק"

נגד נתניהו ובעד המשטרה; כחלון במסר למפכ"ל
  (צילום: Flash90)

יממה לפני נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בו תקף את עבודת המשטרה ואת אי המשמעות לדבריו של פרסום המלצותיה, נשא דברים השר משה כחלון והביע תמיכה במפכ"ל המשטרה ובעבודתו: "המשך בדרכך. מגבים אתכם ואת שלטון החוק".

ביום שני האחרון, בטקס הדלקת נרות חנוכה בבסיס מג"ב ליד היישוב מכמש שבבנימין, פנה השר כחלון בנימה אישית למפכ"ל המשטרה ואמר: "אדוני המפכ"ל, המשך בדרכך, אנחנו במערכת משרד האוצר מגבים אתכם, את המשטרה, מגבים את שלטון החוק. תמשיכו לעשות את העבודה החשובה שאתם עושים. אכיפה, שלטון החוק, לוחמה. את כל הידע והניסיון שיש לכם אתם מבטאים למען עם ישראל".

אמש שוב נתן נתניהו מופע  מול קהל אוהד, בהדלקת נר שמיני של חנוכה בכפר המכבייה לחברי הליכוד, שם אמר: "אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יודע את זה. כבר בינואר לפני כמעט שנה הודלף 'המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו'. יש עיתונות טובה. הם ידעו כבר לפני שנה, רק כמה ימים אחריי שנפתחה החקירה. אז יש לי שאלה, בשביל מה היה צריך עוד חמש חקירות? בשביל מה היה צריך עוד שנה? בזבוז זמן, בזבוז כספי ציבור. אז יהיו המלצות, אז מה.

"אז יהיו המלצות, אז מה?" נתניהו אמש.  (צילום: Flash90 )

יותר מ-60% מהמלצות המשטרה מושלכות לפח

"הנה עובדה שספק אם אתם או הציבור יודע. רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלא כלום. יותר מ-60% מהמלצות המשטרה מושלכות לפח. יותר מ-60% לא מגיעות לכתב אישום. מדובר בהמלצות על אלפי אזרחים מן השורה ובאינספור אנשי ציבור, שרים, חברי כנסת. זה מתחיל בכותרות מפוצצות ורוב הפעמים זה נגמר בלא כלום".

אחר מכן עבר נתניהו לתקוף את ההפגנות נגדו בפתח תקווה ובשדרות רוטשילד בתל אביב אותם כינה "מפגינים במימון הקרן החדשה" וטען כי כל מטרתם היא "להמשיך להפיל את הליכוד, להחליף אותו בממשלת שמאל כפי שהם מנסים לעשות פעם אחר פעם, זה אותו מקום, אותם מפגינים, אותה מטרה ורק התירוצים משתנים."

על אלדד יניב ומני נפתלי אמר יו"ר הליכוד: "ראיתם מי מוביל את ההפגנות הללו? זאת בדיחה. אחד מהם העיד שאנשים ישבו בכלא על השחיתויות שהוא עשה. והשני? לא חשוב"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מפלגה בחסות הקרן החדשה לישראל
אבי דויד | 21-12-2017 13:54