צפו: המשחק החדש שנשלט על ידי הבעות הפנים - סרוגים

צפו: המשחק החדש שנשלט על ידי הבעות הפנים

משחק חדש בשם Rainbrow הועלה השבוע לחנות האפליקציות של אפל. המשחק הייחודי משתמש במצלמת המכשיר כדי לעקוב אחרי הבעות הפנים של המשתמש, השולטות על הנעשה במשחק. צפו במשחק שמשגע את הרשת

צפו: המשחק החדש שנשלט על ידי הבעות הפנים
  משחק חדש הנשלט בהבעות הפנים (צילום מסך)

משחק ללא ידיים: ניית'ן גיטר, מפתח אפליקציות וסטודנט למדעי המחשב באוניבסרסיטת וושינגטון בארה"ב, השיק השבוע משחק חדש וייחודי בשם Rainbrow. הרעיון הבסיסי פשוט ביותר: השחקנים מגלמים אימוג'י שמנסה לאסוף כוכבים תוך כדי התחמקות ממכשולים כמו מכוניות וכדורים. אלא שהחדשנות נובעת מהדרך שבה שולטים על הדמות במסך: באמצעות הבעות הפנים.

ככה זה עובד: צפו במפתח האפליקציה מדגים את המשחק

המשחק משתמש במצלמה הקדמית של הסמארטפון כדי לעקוב אחרי הבעות הפנים של המשתמש. כדי לגרום לדמות לקפוץ, על השחקן להרים את הגבות שלו למעלה וליצור הבעת פנים מופתעת. מנגד, כדי לרדת במורד המסך, צריך להוריד את הגבות ולאמץ הבעת פנים כועסת. אם רוצים שהדמות תישאר במוקם- על השחקן לשמור על הבעת פנים ניטראלית. דמות האימוג'י במשחק משנה גם כן את הבעת הפנים בהתאם לפני השחקן. ככל שהשחקן מצליח להתחמק מיותר מכשולים, כך יעלה דרגת הקושי של המשחק.

המשחק זמין להורדה בחנות האפליקציות של אפל- אך כאן נמצא החיסרון העיקרי שלו: המשחק תומך רק במכשירי אייפון X חדשים. הסיבה לכך היא שהמשחק משתמש במערך הצילום המתקדם של המכשיר, המשמש גם למערך האבטחה החדש המאפשר לפתוח את הטלפון באמצעות מבט. גיטר טוען כי אין דרך להתאים את המשחק לדגמי אייפון ישנים יותר או למכשירי אנדרואיד, מכיוון שמצלמת המכשיר אינה מפותחת מספיק כדי לעקוב אחרי הבעות הפנים של המשתמש במהירות הנדרשת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו