זוכה חידון התנ"ך למבוגרים- תלמיד ישיבת הסדר - סרוגים

זוכה חידון התנ"ך למבוגרים- תלמיד ישיבת הסדר

חידון התנ"ך הארצי למבוגרים התקיים הערב בבנייני האומה בירושלים, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב

זוכה חידון התנ"ך למבוגרים- תלמיד ישיבת הסדר
  מיוחס עם ראש הישיבה הרב אליעזר שנוולד (באדיבות המצלם)

חידון התנ"ך הארצי למבוגרים התקיים הערב (שלישי) בבנייני האומה בירושלים, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך נפתלי בנט ומנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב.

ידידיה מיוחס, ב"ניש מישיבת ההסדר 'מאיר הראל' במודיעין הוא חתן חידון התנ"ך הארצי למבוגרים לשנת תשע"ח.

במקום השני זכה יואב שלוסברג מאלון שבות ובמקום השלישי זכה בנימין רוזנצוויג מרמת השרון.

בשלב הגמר התמודדו 12 מועמדים מכל רחבי הארץ, לאחר שהתקיימו מבחנים ארציים לכ-400 משתתפים, וכן חידונים פומביים שהתקיימו במחוזות משרד החינוך. למתמודדים נערכו כמו כן ימי עיון ומחנה גיבוש ולמידה – בנאות קדומים ובירושלים.

שר החינוך נפתלי בנט, ברך את הזוכים ואמר: "וַיָּשֶׂם פִּי כְּחֶרֶב חַדָּה – בְּצֵל יָדוֹ הֶחְבִּיאָנִי. וַיְשִׂימֵנִי לְחֵץ בָּרוּר – בְּאַשְׁפָּתוֹ הִסְתִּירָנִי. וַיֹּאמֶר לִי: עַבְדִּי אָתָּה יִשְׂרָאֵל אֲשֶׁר בְּךָ אֶתְפָּאָר. כך אומר ישעיהו נביאנו, והוא צודק. אם נהיה חזקים מספיק, כפי שעם ישראל הינו היום. ויתרה מכך: אם נהיה מוכנים להשתמש בכוחנו זה, בדיפלומטיה או במלחמה, בספר או בְּסַיִף, בפֶה חד כחרב או בחץ, לא נצטרך להשתמש בהם. כמו שאומרים בשפת הרחוב: לא ינסו אותנו".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "כאנשי חינוך, מוטלת על כתפינו האחריות לחבר את דור העתיד לספר התנ"ך, החשוב שבנכסי צאן הברזל של העם היהודי. אנו מקדמים תפיסה חינוכית זאת, באמצעות חיזוק ורענון תכניות הלימוד, וכהליך משלים אנו מאמינים שתנ"ך ראוי ללמוד גם דרך הרגליים, ולכן התחלנו להוציא טיולי תלמידים בעקבות התנ"ך. השנה יוצאים כ-1,000 תלמידי כיתות ט' לטיולים בעקבות סיפורי התנ"ך".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כתבה
אבנר | 26-12-2019 10:40
כמה שטויות אפשר לכתוב. שר החינוך בנט ?? מקום שני שלוסברג??? עדיף לפעמים לבדוק לפני כתיבה מטופשת. חג שמח