"סרטון מביש":סמוטריץ' מגן על החיילים ודורש הרתעה - סרוגים

"סרטון מביש":סמוטריץ' מגן על החיילים ודורש הרתעה

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב הערב ל"סרטון המביש" כלשונו, בו נראות שתי פלסטיניות מתעמתות עם קצין ולוחם. בעקבותיו פנה לרמטכ"ל וקרא לו: "לפעול באופן מיידי להחזיר את הגיבוי המלא ללוחמי צה"ל בשטח"

"סרטון מביש":סמוטריץ' מגן על החיילים ודורש הרתעה
  (יונתן סינדל/ פלאש 90)

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב הערב (שני) ל"סרטון המביש" כלשונו בנבי סאלח, בו נראות שתי נערות פלסטיניות מתעמתות עם קצין ולוחם תוך כדי שהן בועטות בהם, מכות אותם באגרופים שאף אחת מהן סטרה לקצין בפנים. בעקבותיו פנה לרמטכ"ל וקרא לו "לפעול באופן מיידי להחזיר את הגיבוי המלא ללוחמי צה"ל בשטח".

סמוטריץ' פתח ואמר בתגובה: "על מדיניות הההכלה נשלם בדם יקר. הפחד מארגוני השמאל כמו גם העדר הגיבוי לו זוכים החיילים בשטח מהפיקוד הבכיר נותנים את אותותיהם ושוחקים את ההרתעה של צה"ל בצורה שמסכנת את ביטחונה של מדינת ישראל.
תמונות כאלו שמופצות בכל העולם שוחקות את ההרתעה הישראלית לא רק אל מול הערבים ביהודה ושומרון אלא אף בעזה ובאיראן ואל מול יתר אויבינו בעולם.

סמוטריץ' קרא לרמטכ"ל רב אלוף גדי אייזנקוט לפעול באופן מיידי להחזיר את הגיבוי המלא ללוחמי צה"ל בשטח. בנוסף, "להורות כי כל מפגש או חיכוך בין האויב ובין כוחותינו יסתיים בהכרעה קשה וכואבת". עוד אמר כי על חיילי צה"ל להגיב בסיטואציות מעין אלו באופן נחוש ונחרץ. לדבריו, "יש להביא את התוקפות למעצר מהיר גם אם הדבר כרוך בהפעלת כח, למרות צעקותיהם של נשות ווטש וארגוני השמאל".

לדבריו, "החשש מהסלמה משתק את צה"ל גם בעזה וגם ביו"ש, מי שמפחד מהסלמה- ההסלמה תרדוף אחריו. על צה"ל להבהיר לצד השני כי הוא זה שאמור לפחד מהסלמה ומתוצאותיה ההרסניות כלפיו. יש להחזיר את ההרתעה הישראלית לפני שנשלם בדם יקר", דברי חבר הכנסת.

בסרטון שרץ ברשת, נראות שתי נערות ערביות, ככל הנראה ממשפחה של פרובוקטורים ידועה באחד הכפרים הפלסטינים, מתעמתות עם קצין ולוחם. במהלך העימות, בועטת אחת הנערות ברגלו של הקצין בדרגת סרן ולאחר מכן סוטרת לו בפניו. מול המכות האלה, הקצין אינו מגיב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
צריך להדיח
נדביה | 18-12-2017 22:35
את הקצין ואת הסמ"ר שהיה איתו ולשפוט אותם למאסר אלו לא חיילים אלא סמרטוטים ועם סמרטוטים לא לכלום ובודאי לא לנצחון .
2
מרגיז
מוטי | 19-12-2017 3:54
מרגיז ומקומם שהתקשורת השמאלנית טוענת:״אין לחיילים סמכויות בעניין הזה״.הילדות הערביות האלה יהיו מחבלות,פתאום לשלוף סכין ולדקור חייל.מה קורה פה??תירו בהן מיד כשהן נצמדות לגוף החיילים,סכנה ממשית!!!
3
לסכנה אין גיל
רון | 19-12-2017 3:57
אז מה אם הן ילדות? מותר לסכן את החיילים ולתת להם סטירות ודחיפות? החיילים חוששים להגיב בגלל הצלמים השמאלניים ומצלמים בצורת ״פאק ניוז״ כלומר,חדשות ותמונות מזוייפות בצורה שונה ממה שקרה באמת
4
אני בעד הערביה כי היא אישה
פמנסטית דתיה | 19-12-2017 8:05
די לשלטון הגברים!
5
הקצין הזה לא ראוי לשרת בצה"ל. למה מגוננים עליו?
גדי | 19-12-2017 9:50
ראיתי את הסרטון והרגשתי מושפל ועלוב. זה הצבא שלנו? על הלוחם המצטיין אלאור עזריה מרו שהוא לא ראוי להיות לוחם, ועל הקצין העלוב הזה מגוננים. איזו עליבות, איזו בושה לצה"ל ולמדינת ישראל. מה המסר שלכם לחיילים. חייבים להוקיע את הקצין שנתן למתפרעות להשפיל אותו ואת כל צה"ל ואפשר להן למנוע ממנו לבצע את תפקידו. איזו בושה