צפו: נוחי דנקנר ורמי לוי אצל "מקובל" חדש - סרוגים

צפו: נוחי דנקנר ורמי לוי אצל "מקובל" חדש

במשך שנים רבות היה איש העסקים נוחי דנקנר מזוהה עם חצרו של הרב יעקב איפרגן (הרנטגן), אמש הוא נצפה בביתו של "מקובל חדש", שנמנה אף הוא על שושלת המקובלים של משפחת איפרגן, הרב אליהו חי וור- איפרגן

במשך שנים רבות היה איש העסקים נוחי דנקנר מזוהה עם חצרו של הרב יעקב איפרגן (הרנטגן), אמש (ראשון) הוא נצפה, יחד עם איש העסקים רמי לוי, בביתו של "מקובל חדש", שנמנה אף הוא על שושלת המקובלים של משפחת איפרגן, הרב אליהו חי וור- איפרגן.

על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', וור-איפרגן, בן 36 בלבד, הוא נצר לשושלת משפחת האדמו"רים לבית איפרגן. הוא בנו של הרב רבי אברהם וור, והוא אחיינו של "הרנטגן". שם משפחתו המקורי הוא "וור" בלבד אך הוא הוסיף לשמו את איפרגן לאחר שהפך לרב.

כאמור, במשך שנים רבות נהג דנקנר לפקוד את חצרו של "הרנטגן" בנתיבות ולהתייעץ עמו בעסקיו. בהמשך הפך דנקנר לאורח קבע גם בחצרו של הרב פינטו, וזה האחרון אף ניסה לתווך בעסקה למכירת השליטה בחברה אי.די.בי לאדוארדו אלשטיין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חילול ה' גמור
דוד | 19-12-2017 6:15
ניצול ציני של בורות של אנשים עשירים. מלקט הגיגים ומנסה להתאימם לאוזן השומעים. ייתן את הדין
2
הלך הזרזיר אצל העורב
מה הפלא | 19-12-2017 19:27
לא שרבנים אחרים כמו הרב טאו והרב אבינר טובים יותר. כל תופעת הרבנים יצאה מזמן מכל פרופורציה. משעימים את דעתם בכל נושא גם אם אין להם מושג קלוש בו. קצת צמיעות לא תזיק.
3
צודק . היסוד הוא ההצלחה של היהודי
יפה יוסף | 28-12-2017 23:30
וזה גם קשור לאשה נשואה. ונכון מאוד שמנורה של זהב ויהלומים בלי יסוד זה הבל הבלים.ומי שהוא נחשב לרב ואין בו אמת צדק ויושר גם מנורת הזהב לא שווה פרוטה.