צפו: ג'יפ של המנהל האזרחי מועך רכב של מתיישב - סרוגים

צפו: ג'יפ של המנהל האזרחי מועך רכב של מתיישב

במהלך פינוי של מבנה ביישוב חוות גלעד שבשומרון, שאירע ביום שלישי האחרון, תועד ג'יפ של המנהל האזרחי כשהוא מנגח רכב של אחד המתיישבים ומועך אותו. צפו בתיעוד

author-image

במהלך פינוי של מבנה ביישוב חוות גלעד שבשומרון, שאירע ביום שלישי האחרון, תועד ג'יפ של המנהל האזרחי כשהוא מנגח רכב של אחד המתיישבים ומועך אותו.

על פי התיעוד, אחד המתיישבים החנה את רכבו בכדי לחסום את דרכם של הכוחות. נהג הטנדר התעלם מהמכונית, המשיך לנסוע והתנגח בה, תוך שהוא גורם לה נזק גדול.

מהמנהל האזרחי נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את האלימות שהפעילו המתיישבים נגד כוחות הביטחון שביצעו את עבודתם על פי הנהלים וההנחיות. ביום שלישי במהלך פעילות אכיפה של בנייה לא חוקית באזור חוות גלעד, כ-50 מתיישבים זרקו אבנים לעבר הכוחות והחלו בעימותים פיזיים ומילוליים נגדם. במהלך יציאת הכוחות מהשטח, חסמו המתיישבים את דרכי הגישה לכביש באמצעות רכבים ודוקרנים ואף ניסו למנוע את יציאת הכוחות ונשכבו תחת רכבי הכוחות".

עוד הוסיפו במנהל כי "כתוצאה מזריקות האבנים, קצין מנהלת התיאום והקישור בשכם וקצין מג"ב נפצעו וניזוקו כלי הרכב. למרות ניסיונות הכוחות לקיים שיח, בחרו המתיישבים להמשיך ולנקוט באלימות כלפי כוחות הביטחון ועל כן, נאלצו הכוחות להסיט את הרכב על מנת לצאת מהאזור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תוהה למה דווקא ליהודים זה בחומרה
תוהה | 14-12-2017 23:34
תוהה למה ליהודים זה בחומרה, ולמה אצל הערבים מקלים ולא אוכפים אלפי בניות לא חוקיות.
כי הם מפחדים מהשמאל הישראלי
דוד | 16-12-2017 11:41
הם מפחדים
2
לא מפתיע
דוד | 16-12-2017 11:40
זה ברור שהמנהל האזרחי הם עבדי הרשות כאשר פרצה התפרעות של המחבלים רצו לסלול כביש ישיר בין כביש 5 לפדואל אבל זה לא מצה חן בעיני המחבלים ולכן הם הוציאו צו מניעה. על קט אחד וכתוצה מכך החלוצים העברו את הכלים לקטע אחר שאין בו מחלוקת או צו האוסר עבודות. אז מה עושה המנהל האזרחי על מנת לרצות את הגביר. המחבל. מזמין משטרה ומחפסים. על מה אפשר לעצור את העבודה ועל כל זה מפקח מחבל בחיר שנותן הוראות לקצין שפן ישראלי בדרגת סגן אלוף עד שמוצאים. שיש ערבי ללא רישון מתאין לכלי שהוא יושב עלו ולכן עצרו את העבודה.