שר הביטחון ליברמן מבהיר: "צה"ל מוכן לכל תרחיש"

שר הביטחון ליברמן מבהיר: "צה"ל מוכן לכל תרחיש"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר בשדרות והתייחס להתחממות בדרום: "יכולים להיות רגועים", והוסיף: " לירי האחרון מרצועת עזה אין קשר להרתעה הישראלית, אלא למאבקים פנימיים, תוך- פלסטיניים"

לא קשור לישראל; הירי מעזה בשל מאבקים פנימיים
  צה"ל יודע מה לעשות (צילום: אריאל חרמוני- משרד הביטחון)

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר הבוקר (ה') במפעל ביטחוני בשדרות והתייחס להתחממות בדרום: "כולנו יכולים להיות רגועים. אנו יודעים מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. בכל מקרה הנחתי את צה"ל להיות מוכן לכל תרחיש".

תוצאה של מאבקי הפלסטיניים (צילום וידאו: עדן מולדבסקי- משרד הביטחון)

שר הביטחון אמר במהלך הביקור: "עצם העובדה שאנחנו כאן, הבוקר בשדרות, עוסקים בהרחבה ושדרוג מפעל תעשייתי, זה אומר שכולנו יכולים להיות רגועים".

הירי האחרון מרצועת עזה לא קשר להרתעה הישראלית

לדבריו, לירי האחרון מרצועת עזה לכיוון שדרות אין קשר להרתעה הישראלית, אלא למאבקים פנימיים, תוך- פלסטיניים, בין ארגונים שונים. "אנו יודעים מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות. אני מקווה שתושבי רצועת עזה יכריחו את ההנהגה שלהם להשקיע את כל המאמצים והכספים בשיפור הכלכלה ברצועת עזה ולא בחפירת מנהרות, יצור רקטות וירי כנגד ישראל".

"בכך הם מסכנים את כלל אוכלוסיית רצועת עזה. בכל מקרה הנחתי את צה"ל להיות מוכן לכל תרחיש אפשרי", הצהיר שר הביטחון.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי הגיב גם הוא דברים דומים ואמר: "בבוקר ושבוע כזה, עצם העובדה ששר הביטחון, אביגדור ליברמן, מגיע לשדרות ונמצא פה בחניכת מבנה בחברה ביטחונית, זה דבר מאוד חשוב לתחושת הביטחון. גם בדבריו ובשיחות עמו אני חושב שיש לנו על מי לסמוך".

בנוסף, חנך ליברמן מבנה חדש במפעל הביטחוני 'אלסק' שבאזור התעשייה בשדרות. בטקס הרחבת המפעל, שמעסיק כ-200 עובדים, השתתפו ראש עיריית שדרות אלון דוידי, מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אודי אדם וראשי חברת 'אלביט מערכות'- נשיא החברה בצלאל (בוצי) בוצי מכליס, ומנכ"ל חט׳ המודיעין אלעד אהרונסון.

״אין ספק שהפעילות שלנו בשדרות היא סיפור הצלחה וזאת בזכות העובדים שחיים פה, מקצוענים אמיתיים ושחקני נשמה",  אמר נשיא ומנכל אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס: אני מודה לשותפים שלנו בעיריית שדרות ובראשם ראש העירייה אלון דודי, ואני מודה למשרד הביטחון על המאמץ המשותף ליצירת מקורות תעסוקה יציבים וטכנולוגיים, לא רק במרכז הארץ; מתל חי, כרמיאל ויוקנעם ועד לשדרות וערד״

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו