המרד בליכוד: גילה גמליאל בניסיונות שכנוע אחרונים - סרוגים

המרד בליכוד: גילה גמליאל בניסיונות שכנוע אחרונים

השרה גילה גמליאל מנסה לשכנע את המורדים בליכוד, גליק והשכל שמסרבים להצביע עם הקואליציה על חוק המרכולים. "הציבור יבוא חשבון עם מי שייתן ידו להפלת ממשלה לאומית"

המרד בליכוד: גילה גמליאל בניסיונות שכנוע אחרונים
  (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

המרד בליכוד. בשעה ששני חברי הכנסת של הליכוד – יהודה גליק ושרן השכל מתבצרים בעמדתם שלא להצביע עם הקואליציה על חוק סגירת המרכולים בשבת, נרתמת השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל למאמצי התיווך.

גמליאל שוחחה עם גליק והשכל וקראה להם להצביע עם הממשלה: "הציבור יבוא חשבון עם מי שייתן ידו להפלת ממשלה לאומית, הממשלה הטובה ביותר בעת הזו", והפצירה בהם להצביע עם הממשלה ולהיאבק על שינויים בחוק לאחר קריאה ראשונה.

אין לקואליציה רוב

גליק הודיע כי לא יצביע עם הקואליציה בגלל שמעכבים לו את חוק העישון – המגביל מכירת סיגריות מגיל 21 ומעלה. לטענתו החוק מתעכב עד שליצמן ימונה לסגן שר מחדש, ובכך יקבל את הקרדיט לחוק. השכל, מהליברלים בליכוד, לא מוכנה להצביע על חוק הסוגר בתי עסק בשבת.

שתי האצבעות של הח"כים מהעשירייה הרביעית בליכוד חשובים להצבעה הערב, משום חברי הכנסת של ישראל ביתנו הודיעו כי יתנגדו להצעת החוק, וכמוהם גם מספר חברי כנסת מ'כולנו'. בשלב זה נראה שהרוב של הקואליציה הוא שברירי מאוד, ולכן מאמצי התיווך של גמליאל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
החוק של גליק על העישון מצויין.גיל 18
יפה יוסף | 11-12-2017 15:25
זה ילד .וילד גדול נותן לילד קטן לעשן ואין לזה סוף.גיל 21 כבר גבר והוא לא יפיל ילד לעישון יחד אתו. אבל חייבים להצביע לחוק המרכולים כי זה עניין דתי ואי אפשר להתחכם.
2
אנו נבוא חשבון עם מי שמוכן שעסקים יפתחו בשבת.
יח | 11-12-2017 15:51
רוב חברי הליכוד יבואו חשבון, זה לא כל כך רחוק
3
גליק כזה מגעיל אותי
אור גרמן | 11-12-2017 18:11
4
למה דתיים לא מבינים את עקרון החופש?
יוני | 07-01-2018 9:39
חיה ותן לחיות, שמעתם?!