בקרוב: האימוג'ים יקבלו שדרוג חדש ומשמעותי - סרוגים

בקרוב: האימוג'ים יקבלו שדרוג חדש ומשמעותי

ארגון Unicode, האחראי על קביעת קביעת תווי האימוג'י המופיעים בטלפונים, פרסם את רשימת האימוג'ים החדשים שמועמדים להיכנס לרשימה בשנה הבאה. החידוש העיקרי: המשתמשים יוכלו לסובב את התווים כך שיופיעו בכיוון ההפוך

בקרוב: האימוג'ים יקבלו שדרוג חדש ומשמעותי
  רשימת האימוג'ים החדשה לשנת 2018 (צילום: עמוד הטוויטר של אתר Emojipedia)

בקרוב בסמארטפון: כמדי שנה ארגון Unicode, האחראי על אישור תווים חדשים של אימוג'י לשימוש ציבורי, פרסם את רשימת הפרצופים והסמלים שמועמדים להצטרף לסדרת האימוג'ים המוכרת לנו. הרשימה נוצרת כטיוטה המוגשת לחברות הטכנולוגיה, כאשר כל פלטפורמה בוחרת עיצוב שונה לתו או לסמל המוצג.

החידוש העיקרי ברשימת השנה מתקשר גם לאימוג'ים שכולנו כבר מכירים: סמלים נבחרים יקבלו אפשרות להפוך את כיוון ההצגה של האימוג'י, כך שתוכלו להציג אותם מימין לשמאל או משמאל לימין. "בעדכון הקרוב, אימוג'ים שפונים לכיוון מסוים יוכלו להיות מוצגים בשני הכיוונים, על פי רצונו של הפלטפורמה" נכתב בפוסט בבלוג הרשמי של Unicode. "שילוב הכיוונים יכול לייצר משמעות חדשה כאשר הם נשלחים".

בקרוב אצלנו. אימוג'ים בכיוונים הפוכים (צילום: עמוד הטוויטר של אתר Emojipedia)

מלבד הכיוונים החדשים שיגיעו לדמויות, רשימת האימוג'ים כוללת מגוון תמונות חדשות. אל האימוג'ים המוכרים שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו יתווספו צבעי שיער חדשים, ביניהם שיער ג'ינג'י ושיער לבן, וכן תסרוקות חדשות ואפילו דמויות קירחות. בגזרת החיות יתווספו דמויות של אלפקה, טווס, ברבור וקנגורו, ובגזרת המאכלים נקבל אימוג'ים של עוגה ושל בייגלה.

הרשימה הסופית הועברה על ידי Unicode לאישור הפלטפורמות השונות, שיתחילו לעבוד על העיצובים שלהם לדמויות לאחר האישור הסופי. האימוג'ים החדשים, וכן הכיוונים החדשים לסמלים הקיימים, צפויים להגיע למכשירי הסמארטפון במהלך שנת 2018.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו