מחשבות על הטרייד בין ברוקלין לפילדלפיה - סרוגים

מחשבות על הטרייד בין ברוקלין לפילדלפיה

רוב הסיכויים ששתי הקבוצות קיבלו מה שהם רצו, לפחות בנקודת הזמן הזו. פילי ביקשה כבר בעבר שתי בחירות סיבוב ראשון בשביל אוקפור, ואז אחת ועכשיו התפשרו על לשלוח בחירה יחד איתו אבל באופן כללי הם רצו להמשיך הלאה ממנו. ברוקלין קיבלה נכס צעיר בתקופה בה אין לה יותר מדי בחירות דראפט שזה בהחלט משמעותי בשבילם

author-image
מחשבות על הטרייד בין ברוקלין לפילדלפיה
  ג'אליל אוקפור. טרייד עם ברוקלין. צילום מסך

בוקר טוב פילדלפיה

נתחיל מהטרייד עצמו: פילדלפיה שולחים את אוקאפור, ניק סטאוסקס ובחירת סיבוב שני מ-2019 ששייכת לניקס. ברוקלין שולחים בתמורה את טרבור בוקר לפילדלפיה.

רוב הסיכויים ששתי הקבוצות קיבלו מה שהם רצו, לפחות בנקודת הזמן הזו. פילי ביקשה כבר בעבר שתי בחירות סיבוב ראשון בשביל אוקאפור, ואז אחת ועכשיו התפשרו על לשלוח בחירה יחד איתו אבל באופן כללי הם רצו להמשיך הלאה ממנו.

ברוקלין קיבלה נכס צעיר בתקופה בה אין לה יותר מדי בחירות דראפט שזה בהחלט משמעותי בשבילם. הם יקוו שצמד הבחירות מ-2015 ראסל וג'אליל יפרחו יחד.

בעונת הרוקי שלו ג'אליל קלע 17.5 נקודות לערב, 7 ריבאונדים ו1.2 בלוקים בממוצע של שלושים דקות לערב פחות או יותר ממוצעים לא רעים לכל הדעות ועוד יותר בהתחשב בכך שהוא קלע במעל 50% מהשדה כרוקי. בעונתו השנייה כשאמביד בסגל הוא ירד ל-11.8 נקודות לערב ובעונה הנוכחית הוא כבר לא היה עם הסגל לאורך חלקים ארוכים של העונה.

המצב בברוקלין אמור להיות אידאלי עבורו כאשר אין שם שחקני פוסט מוכחים שאמורים לקחת לו דקות וזו קבוצה שמשוועת לשחקנים שמסוגלים לייצר נקודות. יש שם שחקנים כמו דמארה קרול ורונדה הולס ג'פרסון שיכולים לעבות את ההגנה מסביבו ולחפות על החולשה שלו בתחום ההגנתי.

החסרון מבחינת ברוקלין? פילי לא הרימו את האופציה על השנה הרביעית של החוזה של אוקאפור כך שהוא יכול לעזוב בקיץ ולברוקלין לא תהיה בהכרח את האפשרות להציע לו הצעה טובה יותר. מצד שני זה דורש מאוקאפור לפרוץ ואנחנו עוד לא יודעים אם זה יקרה.

זאק לאו טען בפודקאסט שלו שג'אליל הוא לא החלק המרכזי בטרייד של הנטס בכלל אלא שהמטרה היא בחירת הסיבוב השני. בחירה שפעם הייתה נחשבת הימור מיותר מתגלה לאחרונה כמקום בו הGM של הליגה רוצים להשקיע ולבחור.

זה יכול להיות הדריימונד גרין או האייזאה תומאס הבא אבל גם כבר במחזור הנוכחי אנחנו ראינו בחירות סיבוב שני שמתגלות כלא רעות בכלל ומקבלות דקות משחק משמעותיות על המגרש דוגמת ג'ורדן בל, דווין ביקון, דילון ברוקס ועוד. הנטס שקצרים בבחירות דראפט מתייחסים לכל בחירה כזו כנכס מניב שחשוב לקבל חזרה.

בצד של פילי נראה שיש מחשבה על ההווה. פילי רצו להוסיף ווטרן שיכול לעזור כבר העונה מצד אחד אבל מצד שני מסיים חוזה בקיץ ויכול לרדת מהספרים בכדי שיהיה אפשר להביא שחקנים אחרים במקום (לא אמרנו LBJ) הם מקבלים שחקן שיודע לתת מעצמו על המגרש, יידע לתמוך בצעירים וייתן דקות משחק בעמדה 4. אז נכון היה עדיף להם למצוא כנראה ווינג שיודע לקלוע לשלוש בטרייד הזה אבל מבין האפשרויות הקיימות זו בהחלט אחלה אופציה.

בסרטון: הסל המפורסם ביותר של טרבור בוקר

לעדכוני ליגת ה-NBA, משחקים, שחקנים, טורי דעה בדף הפייסבוק: NBA ישראל

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו