צעק, איים וקילל: כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן - סרוגים

צעק, איים וקילל: כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן

חזן התנהג באופן פרוע במקום ציבורי:  פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר כתב אישום כנגד חבר הכנסת אורן חזן, בעבירות תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה. חזן לא צפוי להתפטר מתפקידו

author-image
צעק, איים וקילל: כתב אישום נגד ח"כ אורן חזן
  חזן. השתולל וקילל (צילום: הדס פרוש)

חזן התנהג באופן פרוע במקום ציבורי:  פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (חמישי) לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום כנגד חבר הכנסת אורן חזן, בעבירות תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי. ההחלטה על הגשת כתב האישום התקבלה על ידי היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, בהתאם להמלצת פרקליט המדינה, ולאחר שנדחו טענותיו של חבר הכנסת חזן בשימוע שנערך לו.

לפי כתב האישום, באוקטובר 2014, לאחר שנודע לח"כ חזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו נוכח קיומו של חוב, הגיע חזן למשרדי העירייה ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול. משהבין כי מנכ"ל העירייה הורה על הטלתו, המתין להגעתו של המנכ"ל, ואז צעק עליו וקילל אותו בחריפות. בהמשך, נצמד חזן אל המנכ"ל ודחף אותו בחוזקה באמצעות ידיו עד אשר המנכ"ל הוטח במעקה.

בהמשך נכתב כי המנכ"ל נכנס לחדר הישיבות ואילו חזן נכנס מיד אחריו, סגר את דלת החדר ואמר "אף אחד לא יוצא מפה". בחדר הישיבות המשיך חזן לצעוק ולגדף את המנכ"ל, עד אשר הוצא מהמקום. לאחר מכן התפרץ חזן ללשכת ראש העיר, מבלי שקיבל לכך אישור, והחל להשתולל מול ראש העיר. ראש העיר הורה לחזן לעזוב את לשכתו, אולם חזן סירב תוך שהוא מאיים כי "יטפל" בראש העיר, וכי ידאג שהאחרון לא "ישב עוד בכיסא".

בעקבות מעשיו המתוארים לעיל, התנהג חזן באופן פרוע במקום ציבור והוחלט להגיש נגדו כתב אישום על תקיפת עובד ציבור, וכן שהתקיפה קשורה למילוי תפקידו של המותקף (ראש העיר).

נציין כי האירועים המיוחסים לח"כ חזן אירעו טרם בחירתו לכנסת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השתולל וקילל? התנהג באופן פרוע? מה - אתם
אוראור | 09-12-2017 19:18
נהייתם אתר שמאל או מה? מה אתם כותבים כתבה מגמתית כזאת? ובעצמכם הודיתם שזה היה לפני שהוא נבחר לכנסת - ולא אחרי - אז למה אתם כאלו קטנוניים - כמו האתרים של השמאל? מה נסגר איתכם? אתם רציניים או מה? באמת.