250 רבנים במכתב תמיכה לטראמפ: "חזק ואמץ" - סרוגים

250 רבנים במכתב תמיכה לטראמפ: "חזק ואמץ"

ביוזמת הרב שמואל אליהו, חתמו 250 רבנים בהם הראשון לציון הרב יצחק יוסף על מכתב תמיכה בנשיא ארה"ב לקראת ההכרה בירושלים כבירת ישראל

author-image
250 רבנים במכתב תמיכה לטראמפ: "חזק ואמץ"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ההכרה בירושלים כבירת ישראל. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ומי שהיה הפוליטיקאי היחיד שתמך בטראמפ עוד קודם לבחירות העביר לבית הלבן מכתב תמיכה וחיזוק לטראמפ של כ-250 רבנים מכל רחבי הארץ. בהם חשובי הרבנים. יוזמה של רבה של צפת הרב שמואל אליהו ואיגוד רבני קהילות מצטרפים ליוזמה. בין החותמים: הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, בכיר רבני הציונות הדתית הרב דרוקמן, וכן עשרות רבני ערים וישובים".

בין השאר הם אומרים במכתבם: "זכות נדירה עומדת לך כעת, להיות הנשיא הראשון שמוביל את ההכרה בירושלים כבירתה הנצחית של מדינת ישראל". עוד הם מוסיפים: "אנו בטוחים שתיזכר בדברי ימי עם ישראל לנצח כמי שעמד בחזית ולא חת. ויהי רצון שתתקיים בך הבטחת ה' ליהושע: "הֲלוֹא צִוִּיתִיךָ חֲזַק וֶאֱמָץ אַל תַּעֲרֹץ וְאַל תֵּחָת כִּי עִמְּךָ יי אֱלֹהֶיךָ בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ".

 

לרשימת הרבנים המלאה החתומה על המכתב – לחצו כאן

ראש המועצה האזורית יוסי דגן: "ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל. העם האמריקאי מבין את זה. כולם מבינים את זה. אנחנו מחזקים את ידיו של הנשיא בהחלטה הזו. אולם זוכרים שמדינת ישראל היא מדינה עצמאית ואת ההחלטות שלה היא צריכה לקבל בעצמה"

רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו ויוזם המכתב: "אנו רואים בהכרה הזאת עוד שלב בישום נבואת ישעיהו על הכרת הגויים במרכזיות ירושלים. "לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט עַד יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר: וְרָאוּ גוֹיִם צִדְקֵךְ וְכָל מְלָכִים כְּבוֹדֵךְ". אנו מקויים שעמים אחרים נאורים ומאמינים ילכו בעקבות ארצות הברית"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו