סוגרת מעגל: ריקה רזאל חוזרת לעשות מוזיקה גם בלי האחים

סוגרת מעגל: ריקה רזאל חוזרת לעשות מוזיקה גם בלי האחים

ריקה רזאל משחררת הבוקר סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה, המסמל עבורה סגירת מעגל מיוחדת עם להקת רזאל המיתולוגית. "זה היה חלום ששנים חיכיתי להגשים אותו" מספרת ריקה בריאיון ל'סרוגים'

author-image
צפו: ריקה רזאל סוגרת מעגל עם הלהקה המשפחתית

לא מעט שנים עברו מאז שהתפרקה הלהקה המיתולוגית של משפחת רזאל, בה ריקה היתה הסולנית. אומנם מאז יונתן ואהרן המשיכו לעשות מוזיקה, אבל ריקה שמרה על שתיקה ועשתה מוזיקה בעיקר בביתה כשהדלתות והחלונות סגורים.

לאחר לא מעט לבטים וחששות, ריקה משחררת הבוקר סינגל ראשון מתוך אלבום בכורה המסמל עבורה סגירת מעגל מיוחדת עם הלהקה. "זה היה חלום ששנים חיכיתי להגשים אותו, שנים הדחקתי אותו" מספרת ריקה ל'סרוגים' "הייתי עסוקה בלגדל משפחה מדהימה, שתמיד רציתי. ועכשיו אני מרגישה בשלה להגשים את החלום הישן שלי.

שיר הנושא של האלבום וגם עכשיו של ההאדסטארט נקרא – יום אחד (כנראה הסינגל הבא..), הוא מדבר על הרצון שלי לחזור ולעשות מוזיקה. על היום שאני מפסיקה לחכות שמשהו יקרה, שהחלום שלי יקרה, אלא מחליטה לעשות. ולהגשים אותו. מביאה את היום. וזה גם סגירת מעגל כי האלבום הראשון שלנו האחים- להקת רזאל, נקרא למה לא היום? ובעצם השיר שלי מדבר בדיוק על זה. על לא לחכות. להביא את היום".

 

את הסינגל החדש "בדיוק מושלם", כתבה ריקה לפני כשנה, כשאת הטאצ'ים האחרונים והחשובים בשיר, עיבד והפיק מוזיקלית אייל אייל מזיג שעובד בין היתר גם עם חנן בן ארי, שלמה ארצי. "הסינגל נכתב בזמן שנסעתי ברכב וחשבתי לי כל מיני מחשבות מעצבנות ושליליות" מספרת ריקה "חשבתי פתאום איך אנחנו (אני לפחות) יותר מדי פעמים מתמקדים בשלילי, רואים את מה שאין. ובשיר הזה, שאלוקים כותב לי הוא אומר: מה כל זה שווה?-כל הדברים שאני עושה בשבילך כל רגע ורגע- אם עינייך עצובות. תנצלי את מה שיש לך, ותיהני מהכול כי בשבילך בראתי את העולם" מסכמת בחיוך.

הכול נשאר במשפחה 

כמו כמו כל דבר שנעשה במשפחת רזאל הגדולה והמאוחדת, גם המוזיקה של ריקה עוברת דרך אוזניהם המקצועיות של אהרן ויונתן "אני כל הזמן מתייעצת איתם, משמיעה להם תמיד את השירים ושומעת אם יש להם הערות. לאלבום הזה לקחתי קצת את הרגש והעדינות של יונתן ואת השמחה של אהרן".מספרת ריקה.

מה מצפה לנו באלבום החדש?

"אומרים שהאלבום הראשון הוא הכי טוב כי יש המון זמן לכתוב אותו ולעבוד עליו. באלבום יהיו שירים שכתבתי במשך שנים, שירים על החיים שלי,על חלומות, ילדים, שמחה, זוגיות, התבגרות, ויש אפילו דואט שכתבתי לבת שלי מיכל- שיר שמדבר על המערכת יחסים המדהימה והמסובכת קצת לפעמים".

ומה עם דואטים עם יונתן או אהרן? 

"הייתי מאוד שמחה לשלב אותם, אני מקווה שזה יסתדר".

בדומה לאחיה אהרן רזאל, ואמנים רבים שגייסו לאחרונה את אלבומם בהדסטארט, גם ריקה החליטה לגייס את אלבום הבכורה שלה בשיטת מימון ההמונים. "החלטתי לעשות האדסטארט כי להפיק אלבום ברמה גבוהה – זה עסק יקר. האמת שגם התאהבתי נורא ברעיון שהאדסטארט יוצר באזז סביב האלבום עוד לפני שהוא יוצא..".

ואם שאלתם(אנחנו יודעים שכן) מה היא חושבת על אחיה יונתן והמסקינטייפ השחור, ריקה מעדכנת בהומור: "זה באמת די מרשים לראות איך הוא מנגן בלי לראות את הקלידים, שוויצר".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו