הרבה יותר מאייפון: המכונית המיתולוגית של מייסד אפל מוצעת למכירה

הרבה יותר מאייפון: המכונית המיתולוגית של מייסד אפל מוצעת למכירה

לא מעט מעריצי אפל היו חולמים לשבור את חסכונותיהם, לטובת המכונית המיתולוגית של מייסד אפל המוצעת למכירה פומבית בארה"ב. את המחיר הסופי של המכונית אפילו המומחים הגדולים לא מעזים לנחש

author-image
במחיר סודי: המכונית של מייסד אפל מוצעת למכירה

השקתו של אייפון X (האייפון היקר ביותר בהיסטוריה), הוכיחה לאחרונה שלא מעט כסף מוכנים להקדיש מעריצי אפל, לטובת מוצריה הרבים והיקרים של אפל. אך מה לגבי רכב ספורט יוקרתי שהיה שייך למייסד החברה, סטיב ג'ובס?

מסתבר כי חוץ מאייפונים ושאר מוצרי אפל, ג'ובס המנוח היה גם חובב נהיגה מוטורית מושבע, כשהמכוניות המועדפות עליו היו גרמניות עם גג נפתח. בשנת 2000 התחדש ג'ובס במכונית של BMW בדגם-Z8, יש שיאמרו שזה אחד הדגמים היותר יפים שקיימים. אך ג'ובס כמו כל חובב טכנולוגיה, לאחר 3 שנים שידרג כבר לדבר הבא ומכר את הBMW לבחור אנונימי מלוס אנג'לס.

יד שנייה ממייסד אפל (צילום: שטארסטוק)

המכונית שעוצבה בסגנון רטרו עם נגיעות מודרניות וכוללת בתוכה מנוע V8 עם ספק של 400 כוחות סוס, נשמרה בקנאות על ידי הבחור האנונימי. מאז שעלתה על כבישי לוס אנג'לס ועד היום, המכונית עברה 24,500 ק"מ בלבד והיא במצב מעולה. גם האבזור המקורי של המכונית, החל בגג הקשיח המתפרק, כיסוי הרכב עצמו, ועד לטלפון מתוצרת מוטורולה שחברת BMW בארה"ב סיפקה- כולם נמצאים במצב מצוין ושמור. כמו כן גם התיעוד ההיסטורי היקר של הרכב ב-17 השנים האחרונות מאז ייצורו הכולל כמובן את הרישום של סטיב ג'ובס נשמר.

הרכב המיתולוגי צפוי לעמוד למכירה בעוד יומיים(6/11), בבית המכירות הפומביות סותבי'ס בניו יורק. המחיר נשאר סודי ואפוף בהרבה סימני שאלה, ואפילו המומחים הגדולים לא מעזים לנחש את המחיר הסופי בו תימכר המכונית. על פי ההערכות מחיר הפתיחה יתחיל סביב 350 אלף דולר ומעלה. כך שבמחשבה שנייה האייפון החדש, כבר לא הדבר הקשה להשגה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו