צפו: השר בנט הגיע לסניף הכי מיוחד של בני עקיבא - סרוגים

צפו: השר בנט הגיע לסניף הכי מיוחד של בני עקיבא

במעמד מרגש חגגו ילדי החינוך המיוחד הקשה במרכז 'עלה' את סיום חודש הארגון בסניף בני עקיבא הפועל במקום. השר בנט: "לא התרגשתי כך זמן רב. כאן המבחן האמיתי שלנו כחברה"

צפו: השר בנט הגיע לסניף הכי מיוחד של בני עקיבא
  (קרדיט: מיכאל דימנשטיין)

אירוע מרגש ובלתי רגיל התקיים הבוקר (שני) במרכז 'עלה' ירושלים, כאשר דיירי המקום, אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת וקשה, חגגו את סיום חודש ארגון בסניף של תנועת בני עקיבא הפועל במקום.

אורח הכבוד היה שר החינוך נפתלי בנט, בוגר בני עקיבא בעצמו שהתרגש יחד עם הילדים במהלך הריקוד ובהמשך שר אתם את המנון התנועה. הנהלת 'עלה' בראשות המנהל הכללי של 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין, מנכ"לית 'עלה' ירושלים שלומית גרייבסקי, סגנית ראש העיר ירושלים חגית משה, סגן מזכ"ל בני עקיבא נתנאל אלק, מנכ"ל הכפר השיקומי 'עלה נגב – נחלת ערן' אבי וורצמן וסמנכ"ל ברשת עלה משה סוויל.

בסיום המופע התרגש בנט ואמר לחניכים ולבני משפחותיהם: "שרתי פעמים רבות את המנון בני עקיבא. זו הפעם המרגשת ביותר. קצב ההתקדמות כאן של הילדים שונה. לאכול בכפית זה הישג עצום. כאן נמצאת הנשמה של מדינת ישראל. אתם בונים את החוסן שלנו ובמקביל לחשיבות שאני נותן ל5 יחידות מתמטיקה – כאן נמצא המבחן האמיתי שלנו כחברה".

מופע הדגלנות של חניכי סניף בנ"ע 'עלה' ירושלים.

סניף בני עקיבא המיוחד פועל ב'עלה', כחלק משבטי יובל של התנועה והמוגבלות הקשה של החניכים לא מגבילה אותם והם מוצאים דרכים יצירתיות לחגוג כמו כולם. לאחר מכן ביקר השר בכיתת חינוך מיוחד במקום, וראה כיצד לומדים הילדים על מעגל השנה וכיצד חניך 'מטייל' ברחבי ארץ ישראל, נחשף לחידושים הטכנולוגים והאביזרים המיוחדים המקצועיים המשמשים במרכז.

המנהל הכללי של עמותת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין אמר בהתרגשות: "אני ב'עלה' 30 שנה ואני יודע לומר שאלה לא דברים שרואים כל יום. אם הייתי יכול הייתי מחבק את כולכם. אנחנו שואבים מכם את תעצומות הנפש לעשות למען הילדים המיוחדים וממשיכים לעבוד כדי לאפשר להם חיים בכבוד, כמו כל אדם בריא".

מרמורשטיין פנה לשר בנט ואמר לו: "אנחנו יודעים שהלב שלך פתוח לעשייה חברתית ואנחנו מוקירים אותך על כך".

שלומית גרייבסקי, מנכ"לית עלה ירושלים סיכמה: "כאן ב'עלה' אנחנו לא מסתכלים על חסרונות או קשיים, אלא על ההצלחות ועל ההתקדמות של החניכים. העשייה והנתינה למען השונה בחברה מנחה אותנו בכל הפעילות ויוצרת עתיד טוב למדינת ישראל".

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

קרדיט: מיכאל דימנשטיין

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו