רון קוקיא הוא החייל שנרצח בפיגוע הדקירה בערד - סרוגים

רון קוקיא הוא החייל שנרצח בפיגוע הדקירה בערד

דובר צה"ל מסר את שמו של חייל צה"ל שנרצח אמש בפיגוע דקירה בלב העיר ערד. מדובר בסמל רון יצחק קוקיא הי"ד, לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 19 מתל אביב

author-image
רון קוקיא הוא החייל שנרצח בפיגוע הדקירה בערד
  רון יצחק קוקיא הי"ד (צילום: דובר צה"ל)

פיגוע הדקירה בערד.

דובר צה"ל מסר לפני זמן קצר (שישי) את שמו של חייל צה"ל שנרצח אמש בפיגוע דקירה בלב העיר ערד. מדובר בסמל רון יצחק קוקיא הי"ד, לוחם בחטיבת הנח"ל, בן 19 מתל אביב.

סמל רון יצחק קוקיא הועלה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותו. לווייתו תערך ביום א', ט"ו בכסלו התשע"ח, ה-3 בדצמבר 2017, בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בשני מחבלים שתקפו את החייל באמצעות סכין וברחו מהמקום. כוחות בטחון רבים פרסן מחסומים ומצוד מתנהל אחר המחבלים.

פאראמדיק מד"א, זיו שפירא, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

ישראל רובינשטיין ראש סניף איחוד הצלה בערד מסר: "מדובר בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון ונפצע באורח אנוש. חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף נגב ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות אך למרבה הצער נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל אירוע במוקד 100 של המשטרה אודות מציאת בחור דקור אשר נמצא מוטל בסמוך לקניון בערד. למקום הוקפצו שוטרים. בתום תחקור ראשוני של כוחות המשטרה בזירה עולה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הדקירה במהלכו נמצא צעיר כשהוא דקור במצב קשה מאוד הוא לאומני. שוטרי משטרת ישראל עורכים סריקות ופועלים לאיתור החשודים בדקירה שנמלטו מהמקום".

עוד נמסר מהמשטרה כי "המשטרה יחד עם גורמי ביטחון נוספים פועלת במהירות הנדרשת ומשנה זהירות. יחד עם זאת מדגישים במשטרה לציבור כי כוחותיה פרוסים בעיר ואל לציבור לחשוש ויש לדווח על כל אדם חשוד על מנת שיגיעו השוטרים ולוחצים המיומנים במהרה לכל קריאה ודיווח אודות כך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו