שאראס מגיע: מכבי ת"א ניצחה 81-74. צפו - סרוגים

שאראס מגיע: מכבי ת"א ניצחה 81-74. צפו

יורוליג מחזור 10 על ראש שמחתינו, בלי לשים לב כשנלך לישון ביום שישי נגלה ששליש ליגה סדירה מאחורינו, לא צחוק. מכבי ת"א תארח את ז'לגריס קובנה. שתי הקבוצות במאזן 4-5 ושתיהן רוצות לשמור על מאזן חיובי, זה לא יהיה פשוט למכבי

שאראס מגיע: מכבי ת"א ניצחה 81-74. צפו
  אדגראס אולנובאס מז'לגריס קובנה. צילום מסך

מכבי ת"א הפכה אתמול לרגע לקבוצת שלשות כשקלעה 10 שלשות ב-55 אחוז ועם נתון כזה אי אפשר להפסיד. 74-81 לצהובים על ז'לגיריס שעשתה קאמבק מרשים אך נתקלה בנוריס קול בערב שיא של 26 נקודות. פייר ג'קסון קלע 12 נק' והוסיף 6 אס'. אצל ז'לגיריס 19 נק' למילאקניס.

מכבי ת"א – ז'לגריס קובנה

בשעה 21:00 בהיכל מנורה מבטחים מכבי ת"א וג'ונה בולדן שמככב פה בוידאו המצורף יארח את ז'לגיריס קובנה. עדיין לא ברור מי לא יתלבש אצל הצהובים אבל יש סיכוי לא רע שכרם משעור יהיה בסגל.

שתי הקבוצות במאזן 4-5 ושתיהן רוצות לשמור על מאזן חיובי, זה לא יהיה פשוט למכבי. שידור ישיר בערוץ עשר (14).

משחקי הערב ביורוליג:

יוצאים לדרך בשעה 19:00 עם המשחק במוסקבה שם חימקי תנסה לחזור למסלול עם משחק ביתי מול באמברג, פשוט זה לא יהיה לה. שתי הקבוצות במאזן 4-5 אבל חימקי עם שלושה הפסדים רצופים.

בשעה 19:30 עוד שתי קבוצות עם הרבה בעיות נפגשות באיסטנבול כשאנדולו אפס תארח את מילאנו. אפס עדיין לא ניצחה השנה בבית והיא עם מאזן מביך של 5-0, ניצחון של מילאנו יקפיץ את האיטלקים ל-4 ניצחונות אחרי 10 מחזורים, בהחלט נזק סביר אחרי הפתיחה הנוראית שלהם.

בשעה 21:30 אלופת אירופה פנרבחצ'ה תתמודד מול משוכה לא פשוטה – בסקוניה המתקמבקת, בויטוריה. בסקוניה עומדת על חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והיא במומנטום מטורף, לא בטוח שזה מספיק בשביל ניצחון על השועלים אבל הבאסקים לא הפסידו בבית לפנר ב-7 המשחקים האחרונים שם.

באותה שעה, 21:30, ולנסיה תארח את אולימפיאקוס למשחק מוקש בשביל היוונים, תרשמו. למרות פתיחת עונה טובה עם מאזן ביתי טוב ולנסיה נפלה למאזן 3-6 ונראית כמו אחת הקבוצות בכושר החלש במפעל עם 4 הפסדים רצופים. אולימפיאקוס כבר עם 5 ניצחונות רצופים רוצה לשמור על מקומה בצמרת וניצחון שלה יעלה אותה לשמונה ניצחונות ב-10 מחזורים.

כל המשחקים מלבד המשחק של מכבי ת"א בשידור ישיר בספורט5 לייב בערב יורוליג.

חוץ מהיורוליג יש עוד טיפה כדורסל ביבשת היום. בשעה 19:30 יושלם סיבוב א' של גביע המדינה עם המשחק הדחוי בין מכבי קרית גת לבני הרצליה. שידור ישיר בפייסבוק של איגוד הכדורסל (נשתף את השידור כאן) ובאתר שלהם.

בטורקיה יושלם מחזור אמצע השבוע עם שני משחקים, קרשיאקה תארח את טרבזונספור בשעה 17:00 ובאנביט תארח את בשיקטאש למשחק די מסקרן בשעה 19:15. בליגה הקרואטית מפגש נוסף הערב בשעה 19:00 בין זאדאר לציבונה זאגרב.

כל החדשות, העדכונים והפרשנויות בכדורסל האירופאי בעמוד הפסייבוק של יורופיד – כדורסל אירופי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו