לקראת יט' כסלו: יריד ספרי החסידות הגדול בהסטוריה - סרוגים

לקראת יט' כסלו: יריד ספרי החסידות הגדול בהסטוריה

השבוע יציינו בעולם היהודי-חסידי את י"ט בכסלו, חג הגאולה. כחלק מאירועי י"ט בכסלו בבנייני האומה, יתקיים במקום יריד הספרים החסידיים הגדול מאז מעולם

לקראת יט' כסלו: יריד ספרי החסידות הגדול בהסטוריה
  (צילום: יח"צ)

השבוע יציינו בעולם היהודי-חסידי את י"ט בכסלו, חג הגאולה. כחלק מאירועי י"ט בכסלו בבנייני האומה, יתקיים במקום יריד הספרים החסידיים הגדול מאז מעולם.

הבוקר (חמישי) שונעו בעזרת 40 משאיות טריילר, מאות אלפי ספרים לבנייני האומה, השוקלים למעלה מ-400 טונות.

יריד הספרים החסידי הענק יפתח ביום ראשון הקרוב, ט"ו בכסלו, 3.12 ויימשך השנה חמישה ימים עד יום חמישי י"ט כסלו, 7.12 בחצות. היריד כולל 2,500 מ"ר של ספרי קודש, בעיקר ספרי חסידות, לגברים, נשים, נוער וילדים וכן דיסקים של יוצרים רבים בז'אנר היהודי-חסידי.

ביריד ישתתפו עשרות הוצאות ספרים, ביניהן הוצעת 'מעיינותיך', 'ידיעות ספרים', 'כנרת-זמורה-ביתן' ועוד. יימכרו מעל 800 כותרים, מתוכם עשרות חדשים שטרם הגיעו לחנויות הספרים. וכן שבעים אלבומים מוזיקליים.

(צילום: יח"צ)

זאת ועוד, השנה מצפים מארגני היריד לשבור את השיא אליו הגיעו בשנה שעברה והוא מכירת כ-350,000 ספרים בתוך 48 שעות בלבד. במהלך היריד מעמיסים את הספרים בעגלות סופר-מרקט.

"דווקא בזמן בו יוקר המחיה מאמיר, יריד זה שמביא את ספריית עולם החסידות האיכותיים ביותר במחיר הזול ביותר האפשרי, מהווה בשורה של ממש", אומר הרב משה שילת, ממארגני אירועי י"ט כסלו בבנייני האומה. "אנו מאמינים כי ספרי החסידות הם מוצר צריכה בסיסי – לנפש וגם לדעת, ומחירם צריך להיות שווה לכל כיס".

(צילום: יח"צ)

בין הספרים החדשים שיימכרו לראשונה- ספרו של הלל צייטלין ז"ל, שתורגם לראשונה מאידיש לכבוד היריד – "מבוא לחסידות ולדרכה של חב"ד", "שווה לכל נפש- עבודת ה'"- ספרו השלישי בסדרה של הרב משה שילת המבאר את הדרכים להתקדם בעבודת השם, "מאורי האש" ספר קומיקס חדש של המאיירים נתנאל ובת-אל אפשטיין על קורותיו של האדמו"ר הזקן, 'חלקי ה' אמרה נפשי', ספרו של הרב יהושע שפירא שעבר הרחבה ועוד רבים.

לפרטים נוספים ולרכישה מוקדמת של ספרים לחץ כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו