בגלל מרתון: גד אלבז נפצע והוטס לטיפול רפואי בארץ

בגלל מרתון: גד אלבז נפצע והוטס לטיפול רפואי בארץ

אחלו החלמה מהירה: הזמר גד אלבז נחת בארץ כשהוא על כיסא גלגלים, זאת בעקבות פציעה במהלך מרתון בניו יורק בו השתתף. נכון להיום אלבז מקבל טיפול רפואי בארץ ומקווה לבשורות טובות

רפואה שלמה: גד אלבז נחת בארץ מסיבה פחות משמחת
  (צילום: יח"צ)

הזמר גד אלבז נחת השבוע בארץ, הפעם לצערנו מסיבה פחות משמחת. לפני כשבועיים נפצע אלבז במרתון שהתקיים בניו יורק, מקום מגוריו כרגע. על אף שסברו בהתחלה כי מדובר בנקע או מכה חזקה, הכאבים ברגל רק הלכו והתחזקו, דבר שהוביל את אלבז השבוע לפנות לבדיקות.

לאחר צילומים ובדיקות, התגלה כי מדובר בקרע בגיד שמצריך ניתוח והחלמה של לפחות שלושה חודשים. בעקבות כך הוחלט להטיס את אלבז עם כסא גלגלים לארץ, להמשך קבלת טיפול רפואי "בארה"ב ללא ביטוח רפואי מתאים זה סכומי עתק, לכן הגעתי לארץ כדי לטפל ברגל" הסביר אלבז בראיון ל'כיכר השבת'.

(צילום: יחצ)

נכון לעכשיו ממתינים הרופאים בארץ לתשובות מבדיקת האולטרסאונד, על מנת לקבוע אם לנתח או לתת לרגל להחלים באופן טבעי ואיטי. מפיקו עדכן אמש כי גד מחלים וכבר 'מתלוצץ עם רופאיו'. בינתיים הוחלט שלא לבטל או לדחות את המופעים הגדולים אליהם הוזמן אלבז, בתקווה שיהיו מוכנים לקבל את המצב שאלבז יעלה לבמה עם קביים ויישב במהלך המופע.

על אף הפציעה הקשה אלבז נותר אופטימי ומאמין מתמיד "אחת המתנות שהשם נתן לי זה האנרגיה שאני משדר במהלך ההופעות הריקודים והירידה לקהל" אמר במהלך הראיון "זה הולך להילקח ממני בתקופה הקרובה, אבל אני מודע לכך שאנרגיה זה משהו רוחני כשאתה בא בידיעה שזה מה שהשם החליט אתה במקום רוחני יותר ויכול להעביר את האנרגיה הזו גם בישיבה" סיכם בבטחה.

סרוגים מוסרים החלמה מהירה לזמיר אלבז.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רפואה שלמה..
רחלי | 30-11-2017 18:11
מחכים להופעה גדולה בארץ