וואטסאפ מתקנת את אחד הדברים הכי מעצבנים - סרוגים

וואטסאפ מתקנת את אחד הדברים הכי מעצבנים

תכנת המסרים וואטסאפ הוציאה הבוקר עדכון חדש, המתקן את אחד הדברים הכי מעצבנים באפליקציה: הפסקת ההקלטה של הודעות קוליות. כעת תוכלו לנעול את ההקלטה ולהקליט הודעות קוליות ארוכות- מבלי להחזיק את כפתור ההקלטה

וואטסאפ מתקנת את אחד הדברים הכי מעצבנים
  (צילום: שאטרסטוק)

הסוף לחצאי ההודעות: אפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ השיקה עדכון לאפליקציה הכולל מספר תכונות חדשות המקלות על השימוש. החידוש העיקרי נועד לתקן בעיה נפוצה ומעצבנת במיוחד: הפסקת ההקלטה של הודעות קוליות.

עד כה משתמשים רבים, בעיקר אלו שהשתמשו באפליקציה באייפון, התחילו להקליט הודעה קולית- שהופסקה באמצע ונשלחה אחרי כ-10 שניות. בוואטסאפ טוענים שהתקלה הזו מתרחשת כאשר יש כיסוי אן מגן מסך על המכשיר, והמליצו להוריד את הכיסויים ומגני המסך לפני הקלטת הודעה קולית. בעיה נוספת בהודעות הקוליות נבעה מהעובדה שהמשתמשים צריכים להחזיק את הכפתור במשך כל זמן ההקלטה- דבר שיכול להיות מעצבן במיוחד בהקלטת הודעות ארוכות.

כעת מצאו בוואטסאפ פתרון לבעיות הללו: העדכון החדש מאפשר לנעול את ההקלטה ולהקליט את כל מה שרציתם להגיד ללא הפסקה. אחרי שמתחילים להקליט, מחליקים את כפתור ההקלטה כלפי מעלה, ואז משחררים- וההקלטה ננעלת. בסיום ההקלטה, מורידים חזרה את כפתור ההקלטה בכדי לשלוח את ההודעה הקולית.

העדכון החדש כולל גם תכונה חדשה נוספת, הרלוונטית למי ששולח סרטונים בוואטסאפ. כאשר תלחצו על קישור ליוטיוב, תוכלו מעכשיו לצפות בסרטון בתוך חלון הצ'אט עצמו, מבלי לעבור לאפליקציה של יוטיוב- דבר שחוסך בזמן וכן בחיי הסוללה. כמו כן, העדכון החדש מאפשר להמשיך לצפות בסרטון גם אם תעברו לצ'אט אחר בוואטסאפ, כאשר הסרטון יורד לתחתית המסך. בכך תוכלו להמשיך לצפות בסרטון ולכתוב תגובה במקביל, או לשלוח את הסרטון שקיבלתם לקבוצה אחרת תוך כדי צפייה.

העדכון החדש זמין כבר עכשיו בחנות האפליקציות של אפל, וניתן להורדה במכשירי האייפון התומכים באפליקציה. בשלב הזה העדכון עדיין לא זמין למכשירי אנדרואיד או לגרסת המחשב של האפליקציה, אך בוואטסאפ מבטיחים כי הוא יגיע לפלטפורמות האלו בימים הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לאאאאאא!
מתן | 29-11-2017 13:11
להקל על מקליטי הודעות ארוכות זה פשע!