בעקבות העריכה: מתמודד דורש פיצויים בסך מיליון שקל מאקס פקטור

בעקבות העריכה: מתמודד דורש פיצויים בסך מיליון שקל מאקס פקטור

נועם בן לולו שהגיע לאודישן בעונה החדשה של 'אקס פקטור', לא היה מרוצה מהחלטת העריכה והחליט לשלוח מכתב התראה להפקת התכנית לפני תביעה-בו דורש פיצויים בסך מיליון ש"ח

שר פחות מ10 שניות- ודורש פיצוים בסך מיליון ש"ח
  (צילום מסך מתוך 'אקס פקטור'/ רשת 13)

זה לא חדש שהאודישנים בתכניות הריאליטי השונות עוברים עריכה, יש שיגידו אפילו עריכה מגמתית שמציגה לא פעם רק קטעים קטנים שמציגים תמונה אחרת לחלוטין ממה שהתרחש באודישן.

המתמודד נועם בן לולו, שהצליח לעבור את שלב האודישנים בעונה הנוכחית של 'אקס פקטור'. הופתע לגלות שבשידור התכנית הוחלט להציג רק כ6 שניות מתוך הביצוע שלו, אחריהן השופטת המחליפה עדן בן זקן מנסה לשכנע את יתר השופטים להעביר אותו. בעקבות העריכה המציגה אותו לטענתו באור שלילי, החליט בן לולו להגיש מכתב התראה לפני תביעה להפקת התכנית, בו דורש פיצויים בסך מיליון ש"ח.

"במהלך השידור בן לולו נדהם לראות כי הוא מוצג באופן שלילי ומגמתי כאשר כל מי שעיניו בראשו ורואה את השידור מתרשם כי מדובר במתמודד חלש שרק בקושי ותוך שכנוע עבר את האודישן, דבר שלא היה ולא נברא", כתבו עורכי דינו אסף שרעף וטל שחר, במכתב ההתראה "הדבר נעשה תוך עריכה של האודישן ללא כל התחשבות ותוך פגיעה בכבודו, במקצועיותו, בשמו ובמוניטין שלו. מדובר במתמודד חזק שעשוי היה להרחיק לכת, כשרק מי שהיה במקום יכול היה להתרשם".

לא היה מרוצה מהעריכה (צילום מסך מתוך 'אקס פקטור'/ רשת 13)

 

עורכי דינו הוסיפו במכתב ההתראה, כי נגרמה לבן לולו השפלה פומבית מיותרת, בעקבות שקיבל לדבריהם זמן מסך של כשש שניות בלבד של שירה. בנוסף לכל מעללי עריכת האודישן שציינו, עורכי הדין חשפו במכתב מקרה נוסף שנעשה בשלבים המתקדמים בתכנית.

לדבריהם ההפקה רצתה לשבץ את בן לולו, ללהקה שהייתה אמורה לשיר באנגלית, זאת על אף שהסביר מראש כי הוא אינו דובר אנגלית כהלכה-"דבר שהוביל בסופו של יום לפרישתו בלית ברירה" חשפו עורכי הדין.

בנוסף לדרישת הפיצוי הכספי, במכתב דרש בן לולו לא לשדר את המשך דרכו בתכנית, בה הורשה לעבור ללהקה אחרת, אך זאת "לאחר שהושפל והוקלט כאשר הוא מאשר שאינו דובר אנגלית" ציינו במכתב. זאת כדי למנוע "השפלה נוספת", שעלול שידור קטעים אלה להוביל.

הפקת "אקס פקטור" מסרו בתגובה לכתבה שפורסמה באתר YNET: "אנו מודים למתמודד נועם בן לולו על השתתפותו ב'אקס פקטור' ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. ההפקה מקפידה ודואגת לשמור על כבודם של כל משתתפי התוכנית". גורמים נוספים במערך תוכנית הוסיפו כי: "התוכנית עדיין לא ערוכה ולא שודרה אז איך הוא יכול לדעת שהוא יושפל במה שישודר?".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו