"מצטער על החלטתו של ליצמן לפרוש מהממשלה" - סרוגים

"מצטער על החלטתו של ליצמן לפרוש מהממשלה"

חצי שעה לאחר התפטרותו של השר ליצמן בעקבות העבודות בשבת, הגיב נתניהו בישיבת הממשלה, ואמר: "מצטער על החלטתו של השר יעקב ליצמן לפרוש מהממשלה"

"מצטער על החלטתו של ליצמן לפרוש מהממשלה"
  (צילום: Shlomi Cohen/FLASH90)

חצי שעה לאחר התפטרותו של השר ליצמן בעקבות העבודות בשבת, הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, ואמר: אני מצטער על החלטתו של השר יעקב ליצמן לפרוש מהממשלה".

לדבריו, "ליצמן הוא שר בריאות מצוין ועשה רבות למען בריאות אזרחי ישראל. הממשלה הלאומית בראשות הליכוד היא הממשלה הטובה ביותר למדינת ישראל, אני חושב שכל חברי הקואליציה מעוניינים בהמשך קיומה. אני לא חושב – אני יודע".

עוד אמר כי השבת חשובה לכולם וגם הצרכים של כלל אזרחי ישראל, בתוכם כמובן הצורך של תחבורה בטוחה ורצופה", על כן המשיך: "אני מאמין שאנחנו נמצא פתרון מושכל. אנחנו עובדים על זה, זה בהישג יד. אנחנו נפעל כדי שנוכל יחד להמשיך לשרת את אזרחי ישראל".

נתניהו התייחס לטבח הנורא בסיני בו נהרגו מעל ל- 300 איש, ושלח תנחומים  בשם כל אזרחי ישראל לממשלת מצרים לאזרחי מצרים "על הרצח ההמוני הנפשע של אזרחים בזמן תפילה".

"הטרור של האיסלאם הקיצוני אינו מבחין בין דתות בין אנשים, או בין עמים. אני חושב שהדבר המתבקש הוא שכל מדינות העולם יתאחדו להילחם בו, בכל מקום, לרבות בסיני", אמר נתניהו.

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו